Literatura

Annie are you? Are you ok? Are you ok Annie?

Ech więc zmieniamy chwilowo "pogodę dla bogaczy". Tendencja, że przychodziły coraz slabsze, nieprzemyślane teksty nasilała się. I w pewnym momencie dodając "Wielką pustkę" zdałem sobię sprawę jak marne teksty zostały już do dodania. Więc spróbujemy inaczej. Podnoszę jako tako poprzeczkę, tekst już nie tylko musi być poprawny, ale także po prostu dobry.

Krytyk ze mnie żaden, więc nie powiem wam jaki tekst jest dobry. Tekst dobry, jest po prostu dobry... i tyle :).

Ech nie będzie łatwo, zdaję sobię sprawę, że w którymś momencie mogę nie trafić i zrobić komuś krzywdę, dlatego wprowadziłem znów zwyczaj, że za każdym razem gdy będę odrzucał czy dodawał tekst napiszę o nim parę słów na forum, gdzie mam nadzieję wywiąże się jakaś dyskusja merytoryczna, a nie machania do siebie łapkami nad bzdurkami :) jak to miało miejsce ostatnio....

po za tym jeśli tekst przyjdzie fatalny, to niech się autor nie dziwi moim ciętym uwagom wrzuconym do opisu...

życie jest ciężkie :)

a mnie serce boli jak muszę teraz wrzucać do tekstów odrzuconych teksty średnie.. no ale cóż życie jest ciężkie i nikt nie obiecywał, że bedzie łatwo, ale chyba się powtarzam :) So Annie are you ok? :))


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 9 grudnia 2001


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca