Literatura

talkin about the revolution

Dobra w punktach co, gdzie i jak.

1. sprawa z krytykiem – wrzuciłem jego tekst i pan szacowny się nie odezwał, szkoda. Miałem nadzieję na żywą dyskusję. Przepraszam czytelników, którzy poczuli się zniesmaczeni poziomem sporu, tekst usuwam już, a krytykowi już podziękujemy, skoro nie potrafi niczego konstruktywnego dodać w komentarzach.

2. na wywrocie w wakacje szykują się zmiany, następnym działem nad którym pomęczę Arka Janickiego będzie kultura, potem dalsze działy.. żeby rozkręcić kulturę tak jak teraz rozkręcone są teksty – 6 miesięcy – rok.. dużo pracy. Ludzie którzy by widzieli się w poszczególnych działach kultury prosimy o kontakt i pomysły.

3. jak komuś się nie podoba to co teraz jest na wywrocie, zapraszam do otwartej krytyki, bo to zaprezentował sobą krytyk to nie była krytyka. A krytyka wywrocie zawsze jest potrzebna..

no dobra idę sprawdzać teksty.. a gdzieś tam, ktoś szepcze o rewolucji...


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 13 czerwca 2002


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca