Literatura

W czwartek wymiana książek na moście

Czy most Bartoszowicki przypomina przeprawę na Missisipi? Dowiesz się już 2 października. Na moście Uniwersyteckim odbędzie się wymiana książek, a także wymiana wiedzy o mostach i kładkach Wrocławia.

 

Książkę można przynieść lub się nią wymienić. Będzie można ją także otrzymać – za wiedzę o wrocławskich mostach. Wystarczy odpowiedzieć na jedno z pytań, które przygotowali wolontariusze programu „Mosty”. Organizatorzy zaaranżują także jedyną
w swoim rodzaju plenerową czytelnię. Wydarzenie rozpocznie się w pobliżu pomnika ,,Powodzianki” o godz. 12.00 i potrwa do późnych godzin popołudniowych. Wymiana na moście Uniwersyteckim to część promocji programu „Mosty”.

W 2016 roku Wrocław będzie Światową Stolicą Książki UNESCO, więc wydarzeń związanych z książkami będzie w naszym mieście coraz więcej – mówi Karolina Marciniak, koordynatorka programu „Mosty”. – Natomiast historia i ciekawostki związane z wrocławskimi mostami to znakomita inspiracja dla osób, które chciałyby uczestniczyć
w naszym programie
.

Organizatorzy „Mostów” zachęcają osoby w wieku od 7 do 35 lat do zgłaszania pomysłów na wydarzenie artystyczne lub kulturalne. Autorzy ciekawych inicjatyw zrealizują je na wybranym przez siebie moście lub kładce we Wrocławiu w czerwcu 2015 roku. W ramach programu można otrzymać dofinansowanie w wysokości nawet do 80 tysięcy złotych.

Podczas wymiany książek na moście Uniwersyteckim będzie działać punkt informacyjny programu „Mosty”. Organizatorzy opowiedzą o możliwościach, jakie daje, a także wyjaśnią zasady uczestnictwa. Termin zgłoszeń upływa 15 października.

Program „Mosty” jest realizowany w ramach Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016.

Część książek przekazało Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.

Więcej informacji: http://wroclaw2016.pl/mosty/


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 1 pazdziernika 2014 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca