Literatura

Poezje i herezje: trzydzieści

Zapraszamy na trzydzieste spotkanie z cyklu Poezje i herezje. Po raz kolejny, w barze Zielony Kontrabas, będziemy gościć literatów - zarówno tych "na wydaniu", jak i przed debiutem książkowym. Po części literackiej odbędzie się występ muzyczny. Tym razem poznamy bliżej Debilio Kudenzo, który - pół żartem i w jednej trzeciej na serio - zaprezentuje swoje autorskie utwory.

Literatura (ok. 19:00): 


Agnieszka Żuchowska-Arendt 
Iwan Bezdomny 
Ewelina Blicharz 
Klaudia Ciepłucha 

Maksymilian Chrzan
Pamela Dudzik 
Ewa Englert-Sanakiewicz 
Michał Krzywak 
Łukasz Leśniewicz 
Joanna Łaksa 
Krzysztof Łojek 
Łukasz Mańczyk 
Katarzyna Nieludzka 
Teresa Oleś-Owczarkowa
Amelia Piechocka 
Lea Pradziński 
Anna Radlicka 
Kinga Rogozik 
Eliza Segiet 
Szymon Słomczyński
Maciej Słota 
Bartosz Spytkowski 
Wojciech Szubert
Weronika Śliwiak 
Michał Świątek 

Muzyka (ok. 21:15):

Debilio Kudenzo - postać kreowana przez Malcolma MacMillana i na pewno nie może być utożsamiana na scenie z jego osobą. Pisze piosenki paraidiotyczne, wszystkie sa oryginalne, bardzo rzadko przerabia obce. Sam produkuje płyty, okładki i całą muzykę. Jak na razie dzała niekomercyjnie.

https://www.youtube.com/watch?v=IkNGUvjKVxU

---------------------------------

Prowadzenie: Ewelina Czarnecka 
Zdjęcia: Grzegorz Dyszlewski, Urszula Jędruch

Wstęp bezpłatny

----------------------------------

Poezje i herezje to cykliczne spotkania artystyczne, odbywające się w Zielonym Kontrabasie na krakowskim Kazimierzu. Podczas nich swoje dokonania prezentują zaproszeni poeci, a także muzycy i aktorzy.

Cykl ma za zadanie zgromadzić pokolenia, by jedni od drugich mogli się uczyć – młodzi od starszych doświadczenia, a starsi od młodszych świeżości. Każda edycja podzielona jest na dwie części – literacką i muzyczną, bądź aktorską.

Powinniśmy w tym miejscu zaznaczyć rzecz ewidentną, która jednak zaznaczenia wymaga: że nie ponosimy odpowiedzialności za ideologie, poglądy i treści przedstawiane przez twórców, występujących podczas Poezji i herezji. Nie faworyzujemy żadnej grupy poglądowej, wobec tego możemy dawać szansę każdemu, bądź nikomu. Wolimy jednak pierwszą opcję.

-----------------------------

Strona wydarzenia na FB: 
https://www.facebook.com/events/422536694564289/?fref=ts

Poezje i herezje na FB: www.facebook.com/poezjeherezje

 

8 lutego 2015, 19:00 Zielony Kontrabas ul. Miodowa 14 Kraków

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 26 stycznia 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca