Literatura

Książka „Wrocław. Pamiętam, że...” już w sprzedaży!

Zapraszamy do zapoznania się z nowością wydawniczą  Fundacji Na Rzecz Kultury i Edukacji im. Tymoteusza Karpowicza " Wrocław. Pamiętam, że...", która powstała w ramach programu mikroGRANTY ESK 2016.

 

Celem publikacji „Wrocław. Pamiętam, że...”, było stworzenie zapisu zbiorowej pamięci mieszkańców Wrocławia. Skorzystaliśmy z literackiej metody zapisu wspomnień zastosowanej przez Joe Breinarda w „I remember” oraz Georges'a Pereca w „Pamiętam, że...”. Dzięki specjalnej aplikacji internetowej i nadesłanym listom udało nam się zebrać kilkaset krótkich wspomnień związanych z Wrocławiem. Miasto w rozproszeniu, chmura niepowiązanych wspomnień ukazujących miasto od czasów powojennych, poprzez okres PRL , transformacji, aż do teraźniejszości – tak można by w skrócie scharakteryzować zebrany materiał.

 

Książka dostępna jest w księgarniach stacjonarnych Tajne Komplety (Przejście Garncarskie 2 oraz Kino Nowe Horyzonty) oraz on-line http://tajnekomplety.osdw.pl/ksiazka/Praca-zbiorowa/Wroclaw-Pamietam-ze-,tajneI4RP9YQM

 

Informacje na temat projektu: www.wroclawpamietamze.pl

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 27 marca 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca