Literatura

COCOFLI dzieciom : czytanki i warsztaty

Co niedzielę w cafe Cocofli, przy ul. Włodkowica 9 we Wrocławiu, o godz. 11.00 odbywają się bezpłatne warsztaty dla dzieci. Na każde dziecko czeka słodka niespodzianka.
Warsztaty inspirowane są książką, bo książka gra w Cocofli jedną z głównych ról (obok kawy i słodkości z małych manufaktur). Prowadzi je profesjonalna aktorka Katarzyna Janekowicz.

Nazwa kawiarni Cocofli wzięła się z literatury (to neologizm z opowiadania L. Kołakowskiego). Z Cocofli zawodowo związani są nie tylko bariści, pasjonaci kawy i znawcy wina, ale też ludzie literatury. Właścicielami są wydawcy, na regałach czają się starannie dla Was wyselekcjonowane książki. Nadszedł czas, by z tego dobrodziejstwa skorzystali też najmłodsi. Zapraszamy na warsztaty! Wstęp wolny.

W Cocofli można nabyć książki dla dzieci wydawnictwa FORMAT (z dużymi rabatami) oraz zaprzyjaźnionych wydawnictw:
Wydawnictwo WYtwórnia, Wydawnictwo Tako, Ene Due Rabe, Wydawnictwo Hokus-Pokus, Wydawnictwo Zakamarki, Wydawnictwo Dwie Siostry, Ładne Halo, Czerwony Konik, Tatarak i in.
Ponadto dostępne są książki wyd. Czarne, Znak, Słowo Obraz Terytoria, 1000 malarzy, Wydawnictwo Karakter, Nisza, Dodo Editor, Officyna, WAB i wiele innych.

Katarzyna Janekowicz – aktorka, absolwentka PWST w Krakowie, pracowała w teatrach w Krakowie, Jeleniej Górze, obecnie związana z teatrem Pieśń Kozła. Prowadzi autorski teatrzyk dla dzieci „Dwie Dorotki”. Ukończyła szkołę muzyczną I stopnia, od lat prowadzi warsztaty dla dzieci (także niepełnosprawnych) we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Szklarskiej Porębie i innych miastach Dolnego Śląska.


Gdzie: Cocofli, Włodkowica 9, Wrocław

Kiedy: co niedzielę, godz. 11.00

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 23 kwietnia 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca