Literatura

„Dochodzenie. Na styku” - premiera książki Karen Dionne w Wydawnictwie Marginesy

Wciągający thriller z czasów, zanim Linden i Holder zostali partnerami zawodowymi.

Na osiedlu przyczep mieszkalnych w Seattle dochodzi do wybuchu, prawdopodobnie przy wytwarzaniu amfetaminy. Stephen Holder, tajniak z wydziału narkotykowego, ratuje życie kilkuletniemu synowi ofiary i znika, by uniknąć przypadkowej dekonspiracji. Policjanci zabezpieczający miejsce znajdują w sąsiedniej przyczepie ciało – z kulą w głowie. Na miejsce przyjeżdża detektyw Sarah Linden.

 

Tymczasem na terenie terminalu kontenerowego znalezione zostaje inne ciało, również

z kulą w głowie. Szybko staje się jasne, że obie sprawy się łączą, co zmusza do współpracy prowadzących śledztwo – Linden oraz nieco już zmęczonego pracą w wydziale zabójstw Johna Goddarda. Oboje borykają się z problemami osobistymi, oboje potrafią oddać się pracy bez reszty. Zanim znajdą morderców, muszą odnaleźć sens w skomplikowanej sieci uzależnień, chciwości, zazdrości i zdrady. Muszą poznać odrażający świat narkomanów i ludzi zapomnianych przez Boga. Linden szuka głównej podejrzanej, Goddard zwraca się o pomoc do Stephena Holdera, tajnego agenta, który ten świat infiltruje i walczy, by go nie pochłonął.

 

„Najlepsze w tej książce jest to, że nie trzeba być fanem serialu. Kawał solidnej historii”.

- „We The Nerdy” (wethenerdy.com)

 

Karen Dionne – światowej sławy autorka thrillerów Freezing Point oraz Boiling Point.

Jest członkiem stowarzyszenia International Thriller Writers, gdzie zasiadała w zarządzie wraz z takimi znakomitościami jak Douglas Preston, Lee Child, Steve Berry, Joseph Finder, Peter James oraz R.L. Stine. Została uhonorowana przez Michigan Humanities Council tytułem Humanities Scholar za całokształt twórczości.

 

Tytuł: Dochodzenie. Na styku

Autor: Karen Dionne

Przekład: Ewa Penksyk-Kluczkowska

Premiera: 8 lipca 2015

 

Format: 135 x 210 mm

Liczba stron: 304

Oprawa: miękka ze skrzydełkami

Cena: 34,90 zł

Książka dostępna także w wersji e-book

 

Uwaga! Już wkrótce konkurs, a w nim do wygrania egzemplarz książki!


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 12 sierpnia 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca