Literatura

Spotkanie z Nadią Szagdaj autorką kryminałów retro

Księgarnia „Autorska” w Pasażu Grunwaldzkim zaprasza na kolejny wieczór literacki. Tym razem gościem specjalnym będzie pisarka Nadia Szagdaj. Spotkanie już 9 października o godz. 18.30.

Po sukcesie spotkania z Markiem Krajewskim nowo otwarta księgarnia zaprasza na kolejny autorski wieczór, tym razem również z wrocławskim twórcą. Wrocławianka Nadia Szagdaj jest autorką kryminałów retro. Zadebiutowała w 2009 roku powieścią „Przepowiednia”.


Od 2013 roku tworzy "Kronikę Klary Schulz" – serię kryminałów z tytułową detektyw w roli głównej. Pisarka podczas wieczoru literackiego zaprezentuje trylogię, w tym najnowszy tom „Kronik Klary Schulz. Grande finale” i uchyli rąbka tajemnicy na temat swojej bohaterki. Spotkanie poprowadzi Grzegorz Chojnowski – redaktor z Polskiego Radia Wrocław. Organizatorzy zapraszają na spotkanie wszystkich miłośników dobrego pióra i ciekawych historii z dawnym Breslau w tle.
 

Nadia Szagdaj, wrocławska autorka kryminałów retro, będzie gościem księgarni „Autorska”
w Pasażu Grunwaldzkim w piątek, 9 października o godz. 18.30 (poziom +1). Wstęp wolny.

 

Więcej informacji na stronie www.pasazgrunwaldzki.pl

Zdjęcia



Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 8 pazdziernika 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca