Literatura

Konkurs na felieton

Zostań felietonistą i wygraj zaproszenie na galę wręczenia Nagrody im. Wisławy Szymborskiej i książkę Wszystkie lektury nadobowiązkowe.

 

W zbiorze Wszystkie lektury nadobowiązkowe Wisława Szymborska zachwyca się książkami, a czasem i naśmiewa z tych, które przeczytała, i tych, których wolałaby nigdy nie czytać.

 

Błyskotliwe, zabawne i niekiedy uszczypliwe teksty o literackich perłach i pomyłkach układają się w erudycyjną opowieść o świecie, historii i sztuce.

Wzorując się na noblistce, napiszcie krótki i zabawny felieton o książce z ogólnie pojętego kanonu lektur bądź o własnym książkowym znalezisku (zabawnym, kuriozalnym, beznadziejnym?). Nie przekraczajcie 2500 znaków ze spacjami.

 

Nagrody

 

I miejsce: podwójne zaproszenie na galę wręczenia Nagrody im. Wisławy Szymborskiej (24.10.2015, g. 20:00, Centrum Kongresowe ICE Kraków) oraz książka Wisławy Szymborskiej „Wszystkie lektury nadobowiązkowe”

II-V miejsce: książka Wisławy Szymborskiej „Wszystkie lektury nadobowiązkowe”

 

Szczegóły konkursu: http://lubimyczytac.pl/dyskusja/38/11695/zostan-felietonista-i-wygraj-zaproszenie-na-gale-wreczenia-nagrody-im-wislawy-szymborskiej-i-ksia

 

Konkurs trwa od 9 do 18 października włącznie.

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 11 pazdziernika 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca