Literatura

Przegląd współczesnych pisarzy kryminałów: Katarzyna Puzyńska

Z wykształcenia psycholog. Przez kilka lat zajmowała się pracą naukową, teraz cały swój czas poświęciła pisaniu. W wolnych chwilach biega bądź spaceruje z psem. Miłośniczka koni. Prawa do tłumaczenia jej książek sprzedano do ponad 20 krajów.

 

Katarzyna Puzyńska znana jest ze swojej serii kryminalnej „Lipowo”. Debiutowała niezwykle udaną i obiecującą powieścią Motylek, która stanowiła pierwszą część serii o policjantach z niewielkiej wsi Lipowo. W swojej twórczości mocno posiłkuje się elementami klasycznych kryminałów spod znaku Agaty Christie. Sielska prowincja, zamknięta społeczność, w której każdy się zna, a w chwili morderstwa, każdy staje się podejrzany. Autorka świetnie buduje skomplikowaną i wielowątkową fabułę, gra z czytelnikiem podkładając mylne tropy, utrudnia przedwczesne odnalezienie mordercy i zaskakuje śmiałym suspensem.

 

Katarzynę Puzyńską będziecie mogli spotkać w czasie Warszawskich Targów Książki.  

- 21 maja o godz. 16.00-17.00 będzie podpisywała książki na stoisku wydawnictwa Prószyński i S-ka. 

- 22 maja o godz. 13.00-13.50 odbędzie się spotkanie autorskie Katarzyny Puzyńskiej w sali Paryż B.

 

Jeśli nie zdążycie na targi, nic straconego. Wybierzcie się do Warszawy na Big Book Festival. 11 czerwca o godz. 12.00-14.00 w sali koncertowej z Katarzyną Puzyńską o jej najnowszej książce Łaskun porozmawia Małgorzata Halber. 

 

Książki autorki:

  1. Motylek, Prószyński i S-ka, 2014
  2. Więcej czerwieni, Prószyński i S-ka, 2014
  3. Trzydziesta pierwsza, Prószyński i S-ka, 2015
  4. Z jednym wyjątkiem, Prószyńska i S-ka, 2015
  5. Utopce, Prószyński i S-ka, 2015

 

7 czerwca zapowiedziano premierą szóstej części serii „Lipowo” pt. Łaskun

 

Anna Bugajna

Anna Bugajna

35 Kraków
728 artykułów 10 komentarzy
kontakt: literatura@wywrota.pl
Ministerstwo Literatury
Współpraca


przysłano: 17 maja 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca