Literatura

Odkryj najlepsze restauracje i hotele w Polsce z Magdą Gessler!

Gdzie można smacznie zjeść i doskonale wypocząć? Nikt nie wie tego lepiej, niż gwiazda „Kuchennych rewolucji”! Magda Gessler już po raz trzeci nagradza najlepsze polskie restauracje i hotele. „Poziomki 2016/2017” to niezawodny przewodnik, dzięki któremu każdy wyjazd będzie strzałem w dziesiątkę. Książka ukazała się 15 czerwca nakładem Edipresse Książki.

 

Najsłynniejsza polska restauratorka, właścicielka ponad 20 restauracji i kawiarni, kreatorka gustu, smaków i nowych miejsc, która mówi o sobie, że jest reżyserem sztuki, w której każdy z gości jej restauracji gra główną rolę. Magda Gessler od sześciu lat jest gwiazdą telewizyjnego programu „Kuchenne rewolucje”, w którym podróżuje po całej Polsce, by pomagać restauratorom w kryzysie. W zaledwie cztery dni potrafi zamienić upadający lokal w popularną restaurację wysokiej jakości. Jest surowa, wymagająca i bezkompromisowa, dzięki czemu jak nikt inny potrafi szczerze ocenić każde miejsce. Magda Gessler już po raz trzeci przyznaje Poziomki – specjalne osobiste i subiektywne odznaczenia, które stworzyła na wzór gwiazdek Michelin, by nagradzać restauracje i hotele wyróżniające się najwyższą jakością jedzenia i obsługi.

 

„Poziomki 2016/2017. Gdzie najlepiej zjeść i wyspać się w Polsce?” to niezawodna nawigacja po gastronomicznej i hotelarskiej mapie Polski, w sam raz dla par, rodzin, singli, na podróż służbową, wakacje, przystanek w drodze czy spotkanie z przyjaciółmi. Magda Gessler prezentuje ponad 150 miejsc, dla których warto wybrać się w podróż po Polsce. Wśród nich znajdują się podopieczni z „Kuchennych rewolucji”, którzy wykorzystali porady restauratorki, nabrali rozpędu i dziś prowadzone przez nich lokale rozkwitają. Nie zabrakło także restauracji i hoteli, które wydają się niepozorne czy znajdują się w rejonach zdawałoby się skazanych na porażkę, a które goszczą i karmią niczym w Paryżu.

Będzie mi bardzo miło, jeżeli wybierzecie się w Polskę moim śladem i odwiedzicie poziomkowe adresy. Wchodząc do restauracji czy hotelu oznaczonego Poziomką, poznacie moje spełnione marzenie o dobrej, uczciwej kuchni i serdecznej gościnności.

 

 

Magda Gessler zabiera Czytelników w podróż po wszystkich rejonach Polski. Zaczyna od Pomorza, Kaszub i Kujaw, które określa krainą ryb, grzybów i sera. Wielkopolska stoi pyrami i wieprzowiną, a na Małopolsce łączą się kuchnie: austriacka, czeska, węgierska, ukraińska, polska, żydowska i ormiańska. Natomiast w Warszawie jest najwięcej ciekawych i liczących się na kulinarnej mapie Polski miejsc, ponieważ to właśnie do stolicy najszybciej docierały nowinki kulinarne ze świata.

 

Wszystkie przedstawione restauracje i hotele są dokładnie opisane oraz zilustrowane zdjęciami miejsca i popisowej potrawy. Magda Gessler podaje również najważniejsze cechy, m.in.: duże porcje; profesjonalni sommelierzy i szeroki wybór win; bywa tłoczno, warto zarezerwować stolik; komfortowy hotel ze świetnym basenem; rodzinna hodowla pstrąga; wygodny parking; spa i centrum odnowy biologicznej z sauną. To wszystko sprawia, że „Poziomki 2016/2017” pomogą zaplanować niezapomnianą podróż, przeżyć pyszną przygodę i wrócić z wyjątkowymi wspomnieniami.

To nie do wiary, ale do niedawna nie miałam pojęcia, że jest w Polsce takie miejsce jak Pałac Pakoszów! Jak to możliwe? Ogień w kominku rozgrzewa tam serca, kuchnia pieści podniebienie, z okien widać Śnieżkę. (…)  Dusza mi rośnie (jak ciasto na drożdżach), kiedy zjawiam się w Afrodycie. To tylko trzygwiazdkowy hotel, ale położony nad samym jeziorem. Działa tam rozkoszne spa. (…) Takie smakowite niespodzianki spotykam w całej Polsce. (…) I choćby po to, by mieć takie wspomnienia, warto się wybrać w podróż po naszym kraju.

 

O autorce:

Magda Gessler – z wykształcenia malarka, absolwentka madryckiej Akademii Sztuk Pięknych. Szybko okazało się, że równie śmiało jak obrazy komponuje smaki. Dzisiaj prowadzi kilka restauracji – m.in. U Fukiera na warszawskiej Starówce czy Słodki… Słony (także w stolicy). Od sześciu lat podróżuje po kraju, zmieniając jego kulinarne oblicze jako gwiazda polskiej edycji „Kuchennych rewolucji”. Jest też jurorką polskiej edycji programu „Masterchef”. Od trzech sezonów Magda Gessler przyznaje swoje nagrody – Poziomki – najlepszym restauracjom i hotelom w Polsce. Sama spędza w podróżach po polskich miastach i miasteczkach trzysta dni w roku, dlatego chce pomóc innym odnaleźć najlepsze adresy na gastronomicznej mapie Polski. 

 

Dane wydawnicze:

Autor: Magda Gessler, tytuł: „Poziomki 2016/2017. Gdzie najlepiej zjeść i wyspać się w Polsce”, Edipresse Książki, ISBN 9788379454440, cena: 31,90 zł, oprawa: zintegrowana, format: 140 x 210 mm, liczba stron: ok. 240, data premiery: 15 czerwca 2016 r.


przysłano: 24 czerwca 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca