Literatura

Filmowa zapowiedź 12. Międzynarodowego Festiwalu Opowiadania!

Filmowa zapowiedź 12. Międzynarodowego Festiwalu Opowiadania! Zapraszamy!

Międzynarodowy Festiwal Opowiadania to wielowymiarowe święto krótkiej prozy, poświęcone promocji ambitnej książki, koncentrujące się na niebanalnej prezentacji form narracyjnych, badaniu oddziaływania literatury na inne dziedziny sztuki, prowokujące do interakcji pomiędzy autorami a publicznością, pozwalające na wymianę doświadczeń twórców polskich i zagranicznych. Aktywnie uczestniczy w dyskusjach o przemianach kulturowych i społecznych współczesnego świata, podejmuje także próby odtworzenia więzi między literaturą a tradycją opowieści ustnej. Centralnym nurtem MFO są prezentacje opowiadań prowadzone przez autorów w językach oryginalnych, z symultanicznie wyświetlanym tłumaczeniem, w zmienionej scenograficznie i co roku odmiennej lokalizacji. Festiwalowi towarzyszą spotkania i warsztaty dla dzieci, wystawy, koncerty, pokazy filmowe, konkurs na opowiadanie i tłumaczenie literackie, warsztaty kreatywnego pisania. MFO prowadzi działalność wydawniczą, której efektem są m.in. antologie tematyczne.

 

 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 29 września 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca