Literatura

Vincent Severski w Katowicach - premiera książki "Niepokorni"

Odznaczony Legią Zasługi przez Baracka Obamę były oficer służb wywiadowczych – Vincent V. Severski – wraca z nową książką. „Niepokorni” (Czarna Owca) to zarówno zakończenie serii „Nielegalni”, jak i jedna z najmroczniejszych oraz najbardziej wciągających powieści autora. Pisarz spotka się z czytelnikami 15 listopada w katowickim salonie Empik Silesia.

Vincent V. Severski zamyka popularną serię o Wydziale Q, niejednokrotnie porównywaną do słynnego Millenium. Po udanej operacji wywiezienia Michaiła Popowskiego z Rosji, Sara i Konrad wracają do Polski. Okazuje się, że podczas ich nieobecności Wydział Q został rozwiązany. Tymczasem nad Europą zawisa widmo politycznego kataklizmu – ktoś planuje na nowo zbudować hierarchię wpływów na świecie. Sara i Konrad świadomi zagrożenia dla Polski, nielegalnie zbierają Wydział Q do ostatniej akcji. Potyczka rozegra się poza prawem. I będzie wyjątkowo brutalna.

Vincent Viktor Severski (wł. Włodzimierz Sokołowski) był oficerem wywiadu PRL i RP, działającym przez 26 lat pod przybraną tożsamością. Odbył około 140 misji w blisko 50 krajach. Zna biegle trzy języki. Jest postacią dobrze znaną w międzynarodowym środowisku oficerów służb specjalnych. W 2007 roku na własną prośbę odszedł ze służby w wywiadzie w stopniu pułkownika. Odznaczony i wyróżniany przez prezydentów i premierów RP, szefów zaprzyjaźnionych służb wywiadowczych oraz Legią Zasługi przez prezydenta Baracka Obamę. Autor serii o Wydziale Q: „Nielegalni”, „Niewierni”, „Nieśmiertelni”.


15 listopada, godz. 18:00
Empik Silesia
Katowice, ul. Chorzowska 107


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 14 listopada 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca