Literatura

Ukazał się 155 numer TOPOSU

Redakcja dwumiesięcznika literackiego „Topos” przedstawia najnowszy, sto pięćdziesiąty piąty numer czasopisma.

Numer 4 (155) 2017, liczący 200 stron, otwiera wiersz ks. Jerzego Szymika z cyklu „Mysterion” – „Ten dzień. Pizza Ai funghi i kurtka Yes”. W numerze znajduje się poezja między innymi Mirosława Dzienia, Leszka Szulca, Macieja Krzyżana, Adriana Sinkowskiego, czy Bogdana Nowickiego. We wspomnieniach ukazała się rozmowa Marii Woś z Tomaszem Burkiem – „Słowo wstępu – po trzydziestu sześciu latach; Jaka to jedność”, a także tekst Jana Polkowskiego „Poeta i jego miejsce na ziemi”, „Bolesława Leśmiana pieść o smutnej miłości” Kazimierza Nowosielskiego, a także „Poezta spotyka Pana. W kraju Gerazeńczyków Krzysztofa Koehlera” Ireneusza Staronia. W Rozmowach „TOPOSU” – Literatura jest aktem rozumienia – rozmowa z Bronisławem Wildsteinem. W Sztuce przekładu znajduje się fragment nowego przekład „Bereniki”, autorstwa Antoniego Libery. W numerze znajdują się również recenzje Wiesława Setlaka, Jadwigi Nowak, Barbary Sokołowskiej, Artura Nowaczewskiego, czy Bartosza Suwińskiego.

 

Na okładce: Piotr Perka, „Prześwit”, fotografia, 2016.

 

Do numeru dołączone są gratis dwa tomiki poezji:
– Zbigniew Chojnowski „Widny kres”,
– Artur Daniel Liskowacki „Późne popołudnie”

 

Zapraszamy do zakupu.

Numer w cenie 15 zł dostępny w salonach sieci EMPiK oraz u wydawcy: prenumerata@tps-dworek.pl

 

Tomik poezji A.D. Liskowackiego „Późne popołudnie” ukazał się dzięki wsparciu finansowemu Miasta Szczecina.


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 25 sierpnia 2017 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca