20 lat Wywroty
Andzius_1993
Andzius_1993
25 lat Wrocław

rss

Tak nie wiele mi do szczęścia potrzeba...

Andzius_1993 · 1 marca 2008, 13:11
0
fatalny
0
słaby
1
przeciętny
0
niczego sobie
1
wartościowy
2
bardzo dobry
0
wyśmienity
wartościowy 4 głosy

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
Lansche
Lansche 1 marca 2008, 13:45
ten żółty tu nie pasuje, gdyby fotka była czarno-biała, plus podkręcić kontrast
(Grzegorz Janiczak)ArafatkaGrzes
przecietny to i tak za duzo
ale niech juz bedzie

poczytaj troche regulaminu:D
Robak
Robak 1 marca 2008, 19:28
gdyby tak nie dostal lampa w twarz i gdyby tak bylo to na innym tle i gdyby nie bylo takie zolte i gdyby... to by bylo fajne ;]
Andzius_1993
Andzius_1993 2 marca 2008, 12:30
To dziewczynka:P A ja dopiero się ucze;)
Robak
Robak 2 marca 2008, 15:56
ok. ale to, ze ktos sie uczy nie oznacza, ze przez ten fakt beda takie foty psuzczane dalej w swiat. poziom sewisu ma wzrastac, a nie malec. powodzenia zatem zycze i dodac tylko moge ze najlepszym nauczycielem jest podgladanie innych + praktyka.
Andzius_1993
Andzius_1993 2 marca 2008, 16:30
Przepraszam za to z mojego powodu obniżam poziom serwisu. I dziękuje za radę.
Andzius_1993
Andzius_1993 2 marca 2008, 16:41
obniżany jest poziom serwisu <-- tak powinnam tam napisać.A moim prywatnym zdaniem nawet takie prace powinny iść w świat w końcu człowiek uczy się na błędach a jeżeli inni są w tym dobrzy to czy nie powinni udzielać rad osobą mniej doświadczonym...takie było moje zdanie gdy zapisywałam się to tego serwisu myślałam że się czegoś naucze i dowiem coś o moich zdjęciach ale nie myślałam że zostane zniechęcona...I niestety ale nie przestane próbować;];]
Robak
Robak 2 marca 2008, 17:22
no przeciesz sie dowiedzialas co jest zle. piszac o obnizaniu poziomu i pojsci w swiat, mam na mysli to, ze zostalo Twoje zdjecie skomentowane, ale tez i odrzucone. nadal je widac, ale w pracach odrzuconych, jako przyklad zdjec jakich nie nalezy robic. gdyby takie prace byly wymieszane z tymi puszczonymi, to jaki jest sens ogolnie moderacji jak i uczenia? galeria wygladalaby jak album rodzinny, a tego wlasnie unikamy. nie mam nic przeciwko, ze sie uczysz i wstawiasz. przeczytaj jednak regulamin i juz zauwazysz, ze takie zdjecie jest zle. jest tam miedzy innymi napisane o swietle lampy ktora jest centralnie. 90% takich zdjec na dzien dobry jest do dupy z racji, ze takie swiatlo spawia ze zdjecie jest plaskie. to o to mi chodzilo.
Lansche
Lansche 2 marca 2008, 18:43
zacznij na digart.pl
rss
390 wyświetleń
przysłano: 1 marca 2008 (historia)

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość


lub tradycyjnie
login lub email
hasło