20 lat Wywroty
awcalebonie
awcalebonie
27 lat wejherowo

rss

"W życiu piękne są tylko chwile ,,,"

awcalebonie · 13 maja 2008, 14:50

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
Ms.Silence
Ms.Silence 13 maja 2008, 15:08
zabardzo przepalone..hymmm i wogule cos mi tu jeszcze nie pasuje <mysli>
awcalebonie
awcalebonie 13 maja 2008, 15:14
mi sie podoba xD ale nie powiem też bym coś zmieniła ,, , przesłanie jest dobre ,, kumpela miała całe glany mokre , musiałam ująć dobry ,,, jeden jedyny moment , właśnie ten ,,, wielki plusk! , xD
awcalebonie
awcalebonie 13 maja 2008, 15:28
tak sie zastanawiam co by można było zmienić ,,, wnętrze mostu jest niedoświetlone ,,, idę zrobić leprze xD
pomidorowa
pomidorowa 13 maja 2008, 19:36
dlaczego tak bardzo kontrastujesz?
3EYE
3EYE 14 maja 2008, 07:16
to ma też pewien urok ... ^^
awcalebonie
awcalebonie 14 maja 2008, 09:01
pewnie że ma urok ,,, ^^ to ma taki kontrast bo ogólnie zdjęcie było dość nie wyraźne , nie mam odpowiedniego sprzętu ,,, przyznaje sie bez bicia xD
3EYE
3EYE 14 maja 2008, 10:18
nie przyznawaj się tylko walcz i kłam ^^ żart
pomidorowa
pomidorowa 14 maja 2008, 12:23
no właśnie nie przyznawaj się, jak dla mnie to kontrast jest zbyt mocny, przec to zdjęćie jest niewyraźne.
awcalebonie
awcalebonie 14 maja 2008, 23:23
ja nie potrafię kłamać ,,, :P:D kurde gdybym miała takie sprzęty jak wasze podbiła bym świat xD JOKE

dzięki za opinie ,,, i liczę na więcej :D:D uczy sie na błędach no nie :D:D
Robak
Robak 15 maja 2008, 01:33
pod warunkiem ze je widac (jako kontynuacja tytulyu)
Grzegorz Kaczmarczyk
Grzegorz Kaczmarczyk 15 pazdziernika 2008, 19:50
naturalne, spontaniczne, fajny temat, fajny kadr, ale chyba przekombinowane z kontrastem.
rss
460 wyświetleń
przysłano: 13 maja 2008 (historia)

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość


lub tradycyjnie
login lub email
hasło