20 lat Wywroty

^3. Na celowniku.

nF · 10 pazdziernika 2007, 23:21
1
fatalny
1
słaby
0
przeciętny
0
niczego sobie
2
wartościowy
1
bardzo dobry
1
wyśmienity
niczego sobie+ 6 głosów

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
Znaleziono 26 komentarzy. Poniżej ostatnie 25.
zieloneciele
zieloneciele 12 pazdziernika 2007, 22:38
nie.nie czaje:/
nF
nF 12 pazdziernika 2007, 23:43
Cenimy twoją opinię.
Robak
Robak 1 listopada 2007, 12:39
ooo.. zieloneciele podnosi poziom galerii nie moderujac tego :D
electricdog
electricdog 1 listopada 2007, 18:41
Robak. odpuść.
Ciele, już tu dotarłam własnie :) spóxniona, ale wiesz jak jest. no to decyduję, jak obiecałam. odpada. nonFeliź, wiesz, pisałam w pm wieki temu.
nF
nF 27 listopada 2007, 00:01
pm? szto eto kakoje? post mortem?
anarchisteczka 27 listopada 2007, 22:02
NO sorry, ale jeżeli to ma jakieś przesłanie to mogłoby być wyraźniejsze : /
nF
nF 27 listopada 2007, 22:03
Bo przecież wysiłek intelektualny jest przeciętnemu użytkownikowi internetu obcy? Trochę racji.
anarchisteczka 28 listopada 2007, 19:06
Nie wiem co to jest to małe czerwono-żołto-zielone. Nie wiem co pisze na skrzynce. Nie wiem o co chodzi. Albo ja mam bardzo kiepską rozdzielczość monitora, albo trzeba takie zdjęcie podpisać?
Robak
Robak 29 listopada 2007, 02:33
pan szanowny autor ow pracy kreuje sie na Artyste przez duze A. trzeba wziasc na to poprawke :)
nF
nF 29 listopada 2007, 02:36
Dokładnie. Chodziło mi przede wszystkim o odbicie światła w skrzynce na listy, tak intertekstualnie umieszczonej w zamkniętej przestrzeni. Skrzynka jest na celowniku, ponieważ listy do niej wrzucone są w podwójnym zamknięciu, a zatem zgodnie z formalną logiką są na otwartej przestrzeni. Być może tam w środku znajduje się zewnętrze, do którego kluczem jest naklejony znaczej i poprawnie wpisany adres?
Robak
Robak 29 listopada 2007, 02:40
czemu zatem sluza krzesla w tle oraz do cos czarnego co wchodzi z lewej strony? czy jakosc i wielkosc zdjecia tez maja artystyczne znaczenie? czy ta nieostrosc w calym kadrze tez taka byc powinna i cos ma niesc ze soba?
nF
nF 29 listopada 2007, 02:49
Krzesła w tle to element wnętrza - przestrzeni przepracowanej, ludzkiej. Być może jest to nawiązanie do szpoczynku przed dłuższą wędrówką. Coś czarnego to, że pozwolę sobie wyjść poza przestrzeń zdjęcia, która to jest w tym momencie moim obowiązkiem, osoba czekająca. Myślę, że dość jasno łączy się to z elementem krzeseł w tle. Natomiast nieostrość w kadrze związana jest właśnie z potrzebą wejścia w odbicie przestrzeni w skrzynce pocztowej, które jest ostre. widaćć na nim jedynie zniekształcone (ale właśnie ostre!) elementy elementy świata wewnętrznego, skrzynka na listy odbuja wewnętrze, co nawiązuje do mojego poprzedniego wpisu. Chciałbym również zwrócić uwagę na uwypuklenie przez soczewkę centralnego elementu zdjęcia. (Widoczne przede wszystkim przy linii skrzynki pocztowej z prawej strony kadru). W ten sposób nawiązuje ona do pochłaniania wewnętrza (również przepracowywania go [za Arendt]). Przyznam, że to niechciany efekt, ale znakomicie wpisuje się w całość zdjęcia.
Robak
Robak 29 listopada 2007, 02:56
wybacz, ale zadnej ostrosci tutaj nie ma. chyba ze urojona. co z rozmiarem zdjecia i tym czyms co wchodzi z lewej? jaka soczewke i jakie uwypuklenie? nic takiego nie widac. szukasz argumentow na sile.
nF
nF 29 listopada 2007, 03:00
Nie szukam argumentów, tylko kreuję interpretację. Ostrość, zniekształcona niestety formatowaniem zdjęcia i rzeczywistością sensu stricte jest w formie skrzynki na listy. Rozmiar zdjęcia jest niestety moją winą, użyłem już gotowej pracy, która przygotowane była do innych warunków. A uwypuklenia soczewki aparatu nie widzisz? Przecież to standardowe zniekształcenie obrazu. Aby go uniknąć, powinienem odejść kilka kroków i zrobić zdjęcie na zoomie cyfrowym.
Robak
Robak 29 listopada 2007, 03:08
przy tej wielkosci malo widac, a co do Twojego "zooma cyfrowego" to wybij go sobie z glowy. polega on na skadrowaniu wiekszego zdjecia do mniejszego i rozciagniecia ow zdjecia do rozmiarow pierwotnych, czyli lepi po jakosci jak cholera. jesli masz cos takiego w aparacie to wylacz w cholere i nigdy nie wlaczaj.
nF
nF 29 listopada 2007, 03:10
Przepraszam, nocą późną pomyliłem pojęcia, miałem na myśli zoom optyczny, nie wiem co sprawiło, że napisałem cyfrowy.
Robak
Robak 29 listopada 2007, 03:13
pewnie niewiedza w tym zakresie. pojecie zoom jest tylko bajerem z pudelka od aparatu. w fotografii mozna mowic o zmianie ogniskowej i odniesieniu jej do klatki malego formatu. wtedy wszyscy wiedza o co chodzi.
nF
nF 29 listopada 2007, 03:16
Przepraszam, wuju dobra rada! Powinienem mówić o zmianie ogniskowej i używać więcej terminów technicznych. Następnym razem będę mówił o zmianie ogniskowej i na pewno nie spowoduje to podświadomych skojarzeń z zoomem cyfrowym. Jeszcze raz przepraszam.
Robak
Robak 29 listopada 2007, 03:22
juz sie tak nie obrazaj. tlumacze tylko.
nF
nF 29 listopada 2007, 03:23
Kiedy się obraziłem? Przepraszam tylko za swoją nieudolność. Faktycznie, gdybym operował innymi terminami, do pomyłki najpewniej by (mimo nawet późnej pory) nie doszło.
Robak
Robak 29 listopada 2007, 03:28
dobra, dobra, nie filozuj. ide na film. do kiedys tam.
zieloneciele
zieloneciele 29 listopada 2007, 08:31
hahaha.
nonFelix.
Ty nie bron swoich zdjec.niech sie same bronia!
:D
tak mi sie jakos hmmm...z czyms skojarzylo...
sie nie obraz czasem.no.
pozdrawiam:)
nF
nF 29 listopada 2007, 12:08
to grafika to co innego ;-)
zieloneciele
zieloneciele 29 listopada 2007, 13:05
ach no tak :D
zdechła mi krowa
zdechła mi krowa 9 marca 2008, 23:21
co to?
rss więcej komentarzy »
316 wyświetleń
przysłano: 11 pazdziernika 2007 (historia)

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość


lub tradycyjnie
login lub email
hasło