20 lat Wywroty

Born in the hipermarket -Narodziny w Hipermarkecie 2006r.

Jan Sebastian Wieczorek · 18 sierpnia 2008, 05:55
Okres przedświąteczny to dla specjalistów od marketingu szczególny czas, w którym można zwabić do masowego zakupu klienta.
0
fatalny
0
słaby
0
przeciętny
0
niczego sobie
0
wartościowy
0
bardzo dobry
3
wyśmienity
wyśmienity 3 głosy

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
Jan Sebastian Wieczorek
Jan Sebastian Wieczorek 18 sierpnia 2008, 05:59
. W okresie świąt „Bożego Narodzenia” 2004r., w jednym z hipermarketów tuż przed głównym wejściem do poszczególnych sektorów handlowych, ustawiono tzw. szopkę betlejemską. Zjawisko było tym bardziej ciekawe, iż kupujący rozmaite towary ludzie odwiedzali sklep również i w wigilię (24 grudnia). Swoista pasterka odbywała się jednak w zupełnie nowym otoczeniu.
W 2005r. natomiast specjaliści od reklamy tuż przed świętami zaaranżowali w polskich hipermarketach jasełka; śpiewano kolędy, dzieci recytowały wierszyki na temat narodzin dzieciątka „Jezus”.
W przestrzeni postmodernistycznego hipermarketu doszło do wtórnego uobecnienia całej skali wartości, postawiono bowiem zagadnienia ze sfery duchowej na równi z zakupem Coca Coli, proszku do prania etc.. Rodzący się „Jezus” w hipermarkecie został skonsumowany na podobieństwo paczki chipsów. Dla konsumerów „Jezus” stał się towarem, narodził się w hipermarkecie !!!
Marcin Sierszyński
Marcin Sierszyński 19 sierpnia 2008, 13:40
Święta racja.
rss
Usunięto 1 komentarz
599 wyświetleń
przysłano: 18 sierpnia 2008 (historia)

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość


lub tradycyjnie
login lub email
hasło