Komentarze

Król Olch

Johann Wolfgang Goethe, wiersz klasyka, 5 marca 2010
wyśmienity 1 głos 168 komentarzy

strony: 1 2 3 4 5 6 7 »
krolowaolch
krolowaolch 4 kwietnia 2017, 23:06
Lepszy przekład Szymborskiej
erlkonig
erlkonig 30 kwietnia 2017, 12:19
no chyba nie, zarówno pod względem wierności oryginałowi jak i języka
królewiczolch
królewiczolch 4 sierpnia 2017, 21:57
przekład szymborskiej jest fatalny
Wlazły
Wlazły 4 grudnia 2017, 14:31
Zajebiste
Janusz
Janusz 4 grudnia 2017, 14:33
Chuj wam w dupe
Czaro
Czaro 13 marca 2018, 12:00
Elo Roni
Agata Szczepańska
Agata Szczepańska 13 marca 2018, 12:05
Zajebiste!
Majtek bez majtek
Majtek bez majtek 13 marca 2018, 12:07
Ssij
Szefu
Szefu 13 marca 2018, 12:16
Jebac was kurwy
Jaaaaa
Jaaaaa 22 marca 2018, 14:00
CO TAM MIRO?
Homik
Homik 22 marca 2018, 14:02
Pozdro pcheła i piter
Kaziu
Kaziu 10 kwietnia 2018, 11:17
Słabe i chujowe , jebać reala tylko Barca
gggg
gggg 10 kwietnia 2018, 20:40
Gówno
Jaaka
Jaaka 30 kwietnia 2018, 11:17
Uwielbiam to
Martina
Martina 2 czerwca 2018, 23:53
Klasyka porusza.
Splendid
Splendid 14 czerwca 2018, 13:27
Kurwa ale to jest zajebista, że ło Ho. Kojarzy mi się z Bestiuszem z Over the Garden Wall. Wiecie taki czarny co ucieka i kradnie duszę.
elfkonig
elfkonig 5 sierpnia 2018, 16:23
raczej "król elfów" był w oryginale..bardzo podobnie w j. niemieckim
crimson
crimson 8 sierpnia 2018, 19:26
jedno z lepszych tłumaczeń jakie do tej pory czytałem.
Ksl
Ksl 5 września 2018, 13:53
O Ja pierdol
Rozjebało
Ryśka
Ryśka 7 września 2018, 11:43
spoko hej
Looez
Looez 10 września 2018, 11:16
Kozak
lopitofrommadryto
lopitofrommadryto 10 września 2018, 11:16
spoko
mati
mati 10 września 2018, 11:17
jebac lopeza
Lopez
Lopez 10 września 2018, 11:26
zajebisty wierszyk
JDS
JDS 11 września 2018, 10:01
JDS JDS JDS JDS



strony: 1 2 3 4 5 6 7 »

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość


lub tradycyjnie
login lub email
hasło