Literatura

... no kiedy?...

kiedy wchodząc na wywrotę zobaczymy nowe teksty zamiast nowych imion tradycji i "sztuki dla sztuki"

... a góra tekstów oczekujących na sprawdzenia ciągle narasta...

ten portal żyje dzięki ludziom... i to co ich przyciąga to szansa na pokazanie swojej twórczości, na zebranie ocen, i przemyślenia. Wywrota jest do pisania i czytania, a nie do oglądania czy słuchania- a nawet jeśli to jest to funkcja dodana, a nie motyw przewodni... a tu cisza.

w chwili obecnej nie ma po co wchodzić na wywrotę codzień jak kiedyś- więc ponawiam pytanie: no kiedy?... no kiedy?... no kiedy?


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
grazyna 30 września 2002, 02:44
Brawo!!!!
Szkoda ze wielu odeszlo
ilez mozna czekac
i ten okrzyk - swiat sie wywraca od takiej wywroty
forever 30 września 2002, 13:06
amen [komentarz za krotki?]
Mati 6 pazdziernika 2002, 17:01
zgadzam sie z netah.. wywrota upada:( ..tylko my jesteśmy w stanie ją podnieść i przywrócić w takim stanie jak kiedyś. jeszcze niedawno i ja pisałem teksty.. napisałem recenzje plytki, relacje z koncertów.. ehh.. prawda, dlugo trzeba czekać by cokolwiek sie tu pojawiło. moje rozwiązanie jest takie aby "redaktorzy" dopuscili (zaprosili) potencjalnych czytelników serwisu do wspolpracy - dawali im mozliwosc redagowania tekstów, dodawania ich na strone, itd.
a jesli mam juz podejsc krytycznie do "wsytroju" serwisu.. nie bardzo podoba mi się ten okrzyk na intrze "wywrotaaaaa...!", także nowe loga działów (ich ikony) są do kitu. to chyba czcionka z gwiezdnych wojen:)) ok, to by było tyle narzekania. mam nadzieje, ze wywrotowcy wyślą mi także moją nagrodę w konkursie śpiewnikowym.. na maila niestety nie odpisali:(
Manic Depression 12 pazdziernika 2002, 11:14
echhhhhh.......na mojego też nie..:((( a ja też czekam, od lipca zdaje się...już nawet nie patrzę, czy coś sprawdzili. hehe, a ten okrzyk...fakt-ja się zawsze wystraszę ;-)
forever 17 pazdziernika 2002, 18:12
okrzyk wyłączyłam, bo przez niego miałam stan przedzawałowy przynajmniej raz dziennie, no i te nazwy działów - poprzednie były lepsze moim zdaniem. na meile też nie odpisują. Od dawna usiłuje się dowiedziec kto sprawdza i dopuszcza teksty - prozę. może Wywrota ma kryzys, sterty zalegających wierszyków i opowiadań, nie ma kto sprawdzać - bo są np. zajęci nauką, pracą... trzeba poczekać cierpliwie, a jeśli kierowca raczyłby podzielić się z nami swoimi opiniami, wysłuchać i posprzeczać się troche, mysle ze ten serwis odzyskałby troche klimatu. w końcu maja go tworzyc ludzie, ludzie ktorzy tutaj zaglądaja... no to na tyle... no i kiedy??
KISIELwSPODNICY 29 grudnia 2002, 16:37
a jak dlugi okres czasu trzeba w ogole czekac ? jestem tu nowa i jestem zauroczona tym portalem , mozliwoscia pisania ! aaaa tu... czekam i czekam i nic :( wciaz to samo .
hm i jak tu lapac chwile kiedy kazda nastepna jest taka sama jak poprzednia?
Outsider
Outsider 16 lutego 2003, 08:42
kiedy...? to nie jest pytanie do poezji ,zadne pytanie nie jest tu poezja a raczej polityka .. w kazdym razie i'm just waiting on a friend ... :)
przysłano: 20 marca 2009 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca