Literatura

Magazynu Materiałów Literackich Cegła

Ukazał się siódmy numer Magazynu Materiałów Literackich Cegła Numer wydany jest w formie pocztowej koperty, w której znajduje się 36 kart. Karty nie są ponumerowane, kluczem do milczącej całości jest układ graficzny składający się z 36 części, które należy ułożyć w schemacie 9x4. Kolejne karty ułożone według schematu dadzą nam kolejność stron. Papierowa wersja uzupełniona została o prezentacje multimedialne nawiązujące bądź poszerzające treść tekstów wersji papierowej. Są to prezentacje video, audio i foto opatrzone komentarzem. Prezentacje multimedialne zamieszczone są na witrynie magazynu: www.magazyn-cegla.net W numerze można znaleźć teksty między innymi Maćka Malickiego, Maćka Mieleckiego, M. K. E. Baczewskiego, Tomasza Majerana, Adama Grzelca, a także zapis rozmowy z Andrzejem Sosnowskim i esej o jego twórczości. Jak zawsze rekomendacja Karola Maliszewskiego w artykule „Korespondencja seryjna”, a także cykl wierszy z witryny magazynu. Wydawcą magazynu jest Stowarzyszenie Na Rzecz Wspierania Młodych Artystów Grawiton ( www.mlodziartysci.org ) Magazyn ukazał się w nakładzie 1000 egz. przy wsparciu finansowym Wrocławskiego Wydziału Kultury. Magazyn można nabyć podczas dużych imprez literackich w kraju oraz wysyłkowo kontaktując się na adres e-mail: fink2@o2.pl Magazyn można również otrzymać uczestnicząc w poniedziałkowych audycjach „Spod sponad zza – konfrontacje literackie” w Akademickim Radiu Luz (91,3 fm – Wrocław, www.radioluz.pwr.wroc.pl) – każdy poniedziałek, godzina 18:05 www.magazyn-cegla.net – sprawdź to!

www.magazyn-cegla.net


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 14 lipca 2009 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca