Literatura

Fabrica Librorum próbuje walczyć z naporem marnej poezji

Od 1 grudnia serwis literacki Fabrica Librorum wprowadza nowy regulamin, na mocy którego:

 

"(...) teksty uznane przez Redakcję za wartościowe publikowane będą z bordowym znakiem zapytania, wskazując rekomendację Redakcji. Jeśli tekst zostanie przychylnie przyjęty przez czytelników, znak zapytania zmieniany będzie na gwiazdkę. Inne teksty słabsze, ale zasługujące na przedyskutowanie będą publikowane z oznaczeniem ->x Teksty, które według poprzednich zasad oznaczane były iksem nie będą publikowane - za wyjątkiem specjalnego Dnia Dużego Iksa, raz w tygodniu, w piątki. Teksty miesiąca - ogłaszane będą w liczbie czterech, z czego dwa wybierane przez Redakcję lub wybranego Redaktora, a dwa przez użytkowników."

 

Osoby, którym udało się przebić przez zawiły system symboli i odgadnąć pokrętne plany Redakcji Serwisu mogą zrozumieć intencje wielce szanownego grona. Najzwyczajniej w świecie grono zdecydowało się wprowadzić moderację tekstów, która na naszej Wywrocie funkcjonuje od samego początku wszechrzeczy. Wspaniałomyślni redaktorzy w końcu postanowili odebrać swoim czytelnikom przywilej czytania marnej poezji.

 

Gratulujemy i czekamy na kolejne pomysły Redakcji, która odgraża się, że:

"(...) dalsze zmiany będą ogłaszane sukcesywnie w miarę możliwości technicznych."

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
Michał Domagalski
Michał Domagalski 14 grudnia 2008, 21:40
Bywa!
Jadwiga G.
Jadwiga G. 15 grudnia 2008, 10:55
Jak to przeczytałam na FL to myślałam, że sobie Prima Aprilis urządzają :D najlepsze jest:

"Teksty, które według poprzednich zasad oznaczane były iksem nie będą publikowane - za wyjątkiem specjalnego Dnia Dużego Iksa, raz w tygodniu, w piątki."

Gdyby chodziło o publikację słabych tekstów raz w miesiącu to pomyślałabym, że może redakcja ma wtedy okres, a tak to pieron ich wie :D
Marcin Sierszyński
Marcin Sierszyński 30 grudnia 2008, 17:40
Pewno wszystkim chcą dać szansę. W piątki grafomani będą mieli święto. ; )
Grzesiek z nick-ąd
Grzesiek z nick-ąd 1 lutego 2009, 18:23
cież w piątek? a na wsi mówią żę to dzień pedała:x
antagonista
antagonista 27 grudnia 2013, 18:44
Zawsze można zmienić serwis!
przysłano: 14 grudnia 2008 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca