Literatura

10 lat Rity Baum

Wielkie świętowanie 19-20 lutego 2009

19.02.2009 (czwartek) - Art Cafe Kalambur i Kalaczakra
20.02.2009 (piątek) - CRK i Galeria 23


Pod koniec 1998 roku ukazał się pierwszy numer wrocławskiego pisma kulturalnego „Rita Baum". Z tej okazji będziemy świętować 10-lecie ukazywania się tego nieregularnika w czterech zaprzyjaźnionych z nami miejscach: w kultowej kawiarni artystycznej Kalambur i przylegającej do niej galerii Kalaczakra oraz w Centrum Reanimacji Kultury i Galerii 23.

 

20.02.2009, Galeria 23, ul. Jagiellończyka, m.in.

godz. 18.00 - Agnieszka Kłos będzie czytała swoją prozę i wyemituje filmy komórkowe; dodatkowo: zdjęcia komórkowe Joanny Kłos.


Joanna Kłos urodzona w Tarnowie, mieście o splątanych korzeniach i wielonarodowej tradycji. Studiuje germanistykę na Uniwersytecie Wrocławskim. Od nowego roku akademickiego między Lipskiem a Wrocławiem. Związana z projektem Rity „Breslau cv". Tłumaczka, fotografka.

 

 

 

 

 

Agnieszka Kłos - znana jako Agniusza. Stworzyła jedne z pierwszych w Polsce blogów literackich, dziennikarskich i komercyjnych. Na podstawie bloga literackiego wydała książkę zatytułowaną „Całkowity koszt wszystkiego". Pracowała w „Gazecie Wyborczej" oraz dodatku reporterskim „Dużym Formacie". Organizatorka niekonwencjonalnych akcji społecznych; pierwszej w Polsce akcji zbierania książek dla więźniów zakładów karnych „Książka za kraty", wraz z redakcją „Rity" - festiwalu blogów „Blog Fest" oraz kalendarza z aktami młodych amazonek „Niejedna z jedną". Na co dzień redaguje „Ritę Baum", wykłada estetykę fotografii komórkowej na wyższej uczelni we Wrocławiu oraz bada historię obozu Auschwitz - Birkenau.

 

 

 

Więcej o artystach i programie:

http://www.ritabaum.pl/go.php?id=985&what=news

 

 

od: 19 lutego 2009
do: 20 lutego 2009 Wrocław

Zdjęcia



przysłano: 19 lutego 2009 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca