Literatura

Papierowy Ekran 2010 – znamy Nominowanych

Znane są już serwisy nominowane do Papierowego Ekranu – konkursu na najlepszy serwis internetowy o książce. W finałowej dwudziestce znalazły się strony krytycznoliterackie, blogi, wydawnictwa, witryny poświęcone warstwie wizualnej książki. Pełną listę można zobaczyć na www.papierowyekran.pl. Organizatorzy jak zwykle chcą zwrócić uwagę na różnorodność form promocji czytelnictwa. Decyzja o tym, kto otrzyma statuetkę jest teraz w rękach Kapituły, która oceni strony w 5 kategoriach: grafiki, zawartości merytorycznej, interaktywności, przyjazności dla użytkownika, aktualności. Wszystkie zgłoszone serwisy ciągle mają szansę na zdobycie Nagrody Czytelników – do 15 maja można zagłosować na swojego faworyta.

 

Zwycięzców Papierowego Ekranu poznamy podczas uroczystości wręczenia Nagrody, 22 maja (w sobotę), podczas 55. Międzynarodowych Targów Książki w Warszawie, które odbędą się, jak zwykle, w Pałacu Kultury i Nauki. Już teraz organizatorzy zapraszają na to wydarzenie wszystkich miłośników książek i czytania.

Patronat nad Konkursem objął Instytut Książki, Ars Polona S.A., Polskie Towarzystwo Wydawców Książek oraz Polskie Towarzystwo Bibliologiczne.

 

Papierowy Ekran jest przyznawany przez Fundację NADwyraz i miesięcznik „Wydawca” od 2007 roku serwisom, które w sposób wyróżniający się formą i treścią promują książkę i czytelnictwo, udowadniając, że czytanie w dobie Internetu nie tylko nie traci, ale nawet może zyskiwać na popularności.

Zdjęcia



Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 25 kwietnia 2010 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca