Literatura

Festiwal Mrożek na XXI wiek


W dniach od 23 do 26 września 2010 r. w Warszawie i Krakowie odbędzie się festiwal „Mrożek na XXI wiek”. Głównym celem festiwalu jest popularyzacja i zaproponowanie nowego odczytania twórczości jednego z najważniejszych polskich dramaturgów XX wieku. Dorobek Sławomira Mrożka, który w 2010 roku będzie obchodził 80. urodziny, ukształtował myślenie kilku pokoleń Polaków o teatrze. Jesteśmy przekonani, że także dzisiaj, u progu XXI wieku, dramaty Mrożka mogą być omawiane i na nowo interpretowane.

 

Zapraszamy do „tuptania” po oficjalnej stronie festiwalu: www.slawomirmrozek.pl (dlaczego tu się tupta, wyjaśni się po odwiedzeniu strony).

 

Na stronie znajdą Państwo informacje na temat festiwalu, dokładny biogram pisarza oraz spis jego dzieł. Z pewnością najwięcej emocji wzbudzi dział „Dziennik”, w którym przedpremierowo prezentujemy fragmenty niecierpliwie oczekiwanego Dziennika Sławomira Mrożka – książka ukaże się nakładem Wydawnictwa Literackiego we wrześniu.

 

                Miłej lektury i miłego „tuptania”.

od: 23 września 2010
do: 26 września 2010 Warszawa, Kraków

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 30 maja 2010 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca