Literatura

Konkurs prozatorski Wywroty

 

Portal Wywrota.pl ogłasza konkurs na opowiadanie!
 
Konkurs jest organizowany z okazji Międzynarodowego Dnia Solidarności z Uzależnionymi – 26 czerwca*:
 
Regulamin

0. Temat prac: „Uzależniony    też człowiek…”

1.Teksty (reportaż lub opowiadanie), o długości do trzech stron znormalizowanego maszynopisu [5400 znaków ze spacjami], wklejamy do działu „proza” z adnotacją w tytule:„Uzależniony – też człowiek…”.
2. Czas trwania konkursu: 25 czerwca – 10 lipca 2010.
3. Jedynym warunkiem uczestnictwa w konkursie jest posiadanie konta na www.wywrota.pl
4. Przyjmujemy utwory publikowane wcześniej w Internecie i prasie, jednak  nie mogą być one tekstami wcześniej nagradzanymi w innych konkursach.
5. Profesjonalne Jury powołane zostanie przez Redakcję Wywrota.pl.
6. Opiekunowie działu proza Portalu Wywrota.pl mogą brać udział w konkursie, w konsekwencji nie będą jednak mogli wejść w skład Jury.
7. Jury przyzna trzy nagrody (atrakcyjne zestawy książek i płyt, które Laureaci sami wybierają spośród propozycji Redakcji).
8. Nagrodzone teksty zostaną opublikowane na stronie głównej Portalu Wywrota.pl wraz z werdyktem i uzasadniającym go komentarzem.
9. Najciekawsze teksty, z tych, które nie zostaną nagrodzone, również zostaną skomentowane przez Jury.
10. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi nie później niż 20 lipca 2010. Nagrody zostaną przesłane Laureatom pocztą, do tygodnia od ogłoszenia werdyktu.
Skład Jury:
Dominika Ciechanowicz, Filip Surowiak, Jacek Bierut (przewodniczący), Paweł Kaczorowski (sekretarz).
 
Redakcja Portalu Wywrota.pl
 
 
 Nagrody w  Konkursie ufundowali:
 
1.    Pani Małgorzata Brzoza, pisarka, numerolożka; autorka m.in. książki Słownik uczuć i emocji, Wydawnictwo KOS, Katowice 2005. 

http://www.numerolog.net/                                                     

2. Wydawnictwo Czarne  http://www.czarne.com.pl/
 3.Wydawnictwo TELBIT   http://www.telbit.pl/ 
4.Wydawnictwo Zysk i S-ka  http://www.zysk.com.pl/
5.    Wydawnictwo Fonograficzne Flower Records  http://www.bluesflowers.com/flower/
6.    Wydawnictwo Fonograficzne Luna Music  http://www.luna.pl/
7.    Tatr Polski we Wrocławiu  http://www.teatrpolski.wroc.pl/
 
 
 
 
Niektóre z proponowanych nagród
 
Płyty:
Piotr Rachoń, Biały wiodący wiatr;
Jurek Muszyński & elektrycy,  Nie pytaj o pogodę
Ojcom i matkom wbrew – piosenki Kurta Weilla.
Sprawa Dantona – Transmisja spektaklu w reż.  Jana Klaty, TVP Kultura [DVD].
 
Książki:
Alison Goodman EON. Powrót Lustrzanego Smoka, przekład: Dariusz Kopociński, TELBIT  2010.
Andrzej Wróblewski Przejażdżka po Rosji, Zysk i S-ka  Poznań 2010.
Angel Wagenstein Pięcioksiąg Izaaka, tłumaczyła Kamelia Mincheva-Gospodarek,  Zysk i S-ka Poznań 2009.
Dave Eggers Co to za coś,tłumaczył Jerzy łoziński, Zysk i S-ka  Poznań 2010.
Kevin Frazier, Arto Halonen W cieniu świętej księgi, Przekład z angielskiego: Sebastian Musiela
Wydawnictwo CZARNE, Wołowiec 2010.

Wojciech Nowicki  Dno oka. Eseje o fotografii, Wyd. Czarne, Wołowiec 2010.

 

Małgorzata Brzoza, Piotr Rachoń Słownik uczuć i emocji, Wydawnictwo KOS, Katowice 2005.

 

Zdjęcia



Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
Justyna D. Barańska
Justyna D. Barańska 25 czerwca 2010, 10:55
Super! Zaraz puszczę informację w świat :)
Paweł Kaczorowski
Paweł Kaczorowski 26 czerwca 2010, 12:37
Słusznie, Justyno! Każdy Wywrotowicz proszony jest o rozsyłanie linka do znajomych.:) Będziemy mieli większą konkurencję...

Lista nagród rośnie! Zachęcam do pisania.
Paweł Kaczorowski
Paweł Kaczorowski 11 lipca 2010, 01:45
Termin składania tekstów minął. Do konkursu zakwalifikowało się dwanaście tekstów. Do finału przejdzie sześć. O ich wyborze Redakcja Wywroty.pl poinformuje 15 lipca. Ogłoszenie wyników nastąpi 20 lipca.
Paweł Kaczorowski
Paweł Kaczorowski 16 lipca 2010, 13:33
Aktualne wyniki i komentarze Jury, lista półfinalistów: www.wywrota.pl/forum/topic/17398
przysłano: 25 czerwca 2010 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca