Literatura

Poczytalność - spotkanie z Mikołajem Łozińskim

 

Nowa książka jednego z najbardziej cenionych polskich pisarzy młodego pokolenia! 


Po kilku latach milczenia Mikołaj Łoziński napisał „Książkę”  inspirowaną historią swojej rodziny. Odsłania tajemnice i losy trzech pokoleń: od drugiej wojny światowej przez stan wojenny aż do czasów współczesnych. Czułość i empatia dla najbliższych nie wykluczają bezwzględności widzenia. Dzięki temu postaci są tak prawdziwe i nam bliskie. Powstała przejmująca opowieść o skomplikowanych, naznaczonych przez zakręty historii, ludzkich związkach i uczuciach. 


Mikołaj Łoziński (ur. 1980) – pisarz, którego debiutancka powieść „Reisefieber" (2006) została niezwykle gorąco przyjęta przez krytyków i czytelników. Skończył socjologię na Sorbonie. Laureat Nagrody Kościelskich, Nagrody Pawiego Pióra i Nagrody Fundacji Kultury.

 

Spotkanie prowadzi: Krzysztof Kłosiński

 

30 marca 2011, 18:00 Rondo Sztuki, Katowice

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 17 pazdziernika 2010 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca