Literatura

Rankin i Kołakowska

Prószyński i S-ka - zapowiedzi na lipiec 201

Seria: NOWA FANTASTYKA

 

Robert Rankin, Dziewczyna Płaszczka i inne nienaturalne atrakcje

 

Kosmiczna przygoda w scenerii wieku pary!

 

 

Pod koniec XIX wieku ludzkość została napadnięta przez najeźdźców z kosmosu. Gdy Marsjanie postanowili najechać Ziemię, nie spodziewali się jednak porażki. Tym bardziej nie podejrzewali, że ludzkość będzie potrafiła odwdzięczyć się im pięknym za nadobne. Brytyjscy naukowcy, posiłkując się porzuconymi przez najeźdźców rakietami, skopiowali ich technologię, konstruując własne statki kosmiczne, których flota wkrótce ruszyła na podbój czerwonej planety. Na tym się jednak nie skończyło…

 

…kiedy tylko podejmiemy wyzwanie i wejdziemy do świata Roberta Rankina, zostaniemy porwani przez przygodę – dziką, narowistą, nieokiełznaną, słowem: taką, jakiej oczekujemy chyba za każdym razem, gdy rozpoczynamy lekturę.

Daniel Markiewicz, Esensja.pl

 

Emocjonująca podróż przez niezwykłości alternatywnej historii i obcych światów.

Scott Vernham, Blogcritics.org

 

Robert Rankin - Urodzony w 1949 roku brytyjski pisarz, kojarzony przede wszystkim z humorystyczną odmianą fantastyki, pełnymi garściami czerpiący z estetyki steampunku. W dorobku ma ponad trzydzieści powieści.

 

 

 

 

Agata Kołakowska, Przyjaciółki

 

Trzy kobiety. Trzy skrajnie różne charaktery. Trzy odmienne życiowehistorie. Opowieść o kobiecej przyjaźni wbrew złośliwemu chichotowi losu.

 

 

Wiktorię (niepracującą mężatkę z dwójką dzieci), Martę (absolwentkę szkoły teatralnej, która wróciła z emigracji, aby zawalczyć o własne marzenia) i Karolinę (pracoholiczkę nastawioną na karierę w bankowości) łączy jedno: dotkliwy brak bliskiej przyjaciółki, z którą można by się śmiać, płakać, czy choćby pójść na zakupy. Ich losy splatają się dzięki Internetowi, a rozwijająca się przyjaźń prowadzi do prawdy, której nie do końca by sobie życzyły.

 

Agata Kołakowska – z wykształcenia dziennikarka, z przekonania pisarka. Mieszka we Wrocławiu z ukochanym mężem i szalenie asertywnym kotem. Zadebiutowała w 2009 roku powieścią pt. „Patrycja”.

 

 

 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 28 grudnia 2010 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca