Literatura

Szukamy nowych Miejsc Przyjaznych Czytaniu

Tym razem zapraszamy nie tylko mieszkańców Krakowa, ale całej Małopolski do typowania swoich ulubionych zakątków literackich.

Znasz ciekawe miejsce, gdzie tworzy się literaturę, rozmawia o książkach, znajduje je w zasięgu ręki? Lubisz to miejsce? Organizujesz ciekawe, niebanalne akcje promujące książki i czytelnictwo? Chciałbyś się pokazać?

Zgłoś się do STREFY WOLNEGO CZYTANIA. Wypełnij formularz zamieszczony na naszej stronie (www.strefawolnegoczytania.pl) w zakładce „dołącz do STREFY” i wyślij. Każde zgłoszenie będzie rozpatrywane indywidualnie przez organizatorów akcji. Zgłoszenia przyjmujemy do 31 maja. Pełna lista nowych MIEJSC PRZYJAZNYCH CZYTANIU zostanie ogłoszona w czerwcu. Każde MIEJSCE zostanie wyróżnione certyfikatem STREFY i włączone do sieci krakowskich i małopolskich MIEJSC PRZYJAZNYCH CZYTANIU. Czekamy też na Wasze zdjęcia i opisy najciekawszych wydarzeń. Pokażcie się. Pokażcie, jak kochacie książki!

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: formularz@strefawolnegoczytania.pl
Przed zgłoszeniem prosimy o zapoznanie się z zasadami Strefy.

 

Pamiętajcie, szukamy miejsc żyjących książką, w których:

- można czytać wygodnie, swobodnie, bez krzywych spojrzeń i do syta
- można wymienić się książkami
- dyskutuje się o literaturze
- książki dobrze się pisze
- niebanalnie promuje się czytanie
- buzuje literackie życie miasta

 

Stwórz z nami literacką mapę Krakowa i Małopolski!


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 25 kwietnia 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca