Literatura

II Ogólnopolski Slam im. Adasia Zagajewskiego

Najlepsi slamerzy w Polsce, wschodzące gwiazdy literackie i sceniczne debiuty zmierzą się podczas II Ogólnopolskiego Slamu im. Adasia Zagajewskiego w Katowicach. Zapamiętajcie datę: 21.06.2012 i miejsca: Galeria Nie Zastawiać oraz Pub Katofonia. 

Już od godziny 16.00 zapraszamy do Galerii Nie Zastawiać (ul. Stanisława 5a – w podwórzu), gdzie swój debiutancki tomik „Wierzyniec” promować będzie zabrzański poeta Mariusz Partyka. Rozszerzając tradycyjną formułę spotkania autorskiego, Mariusz postanowił zaprosić do wspólnej prezentacji również innych autorów związanych ze śląską sceną poetycką. Ich nazwiska (te znane, i te mniej) do dnia imprezy pozostaną tajemnicą… 

Finał imprezy – slam rozpocznie się o godzinie 19.30 w klubie Katofonia (Katowice, ul. Mariacka 18a). Turniej odbywać się będzie w tradycyjnym systemie pucharowym: ćwierćfinał, półfinał i finał. Głosuje, jak zawsze, publiczność. Wygrywa najlepszy. Zapisy do godziny 19.00. Wjazd 5 zł – całość bramki zgarnia zwycięzca. 

Na zwycięzcę (poza sławą i podziwem nadchodzących pokoleń) czeka nagroda pieniężna, open bar oraz nagrody rzeczowe ufundowane przez Galerię Nie Zastawiać, Pub Katofonia oraz portal reklamacyjny.pl i innych sponsorów. 

Nagrodą dla uczestników i publiczności będzie koncert zespołu Fifidroki (psycho-folk), który odbędzie się po slamie w Pubie Katofonia. 

 

Mariusz Partyka – (ur.1976 r.) Poeta, nauczyciel, początkujący fotograf. Laureat konkursów poetyckich, m.in.: im. Rafała Wojaczka, im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego oraz nagrody specjalnej im. Jacka Bierezina. Publikował m.in. w „Opcjach”, „Studium”, „Arteriach”, „Kresach”, „Toposie”, „Gazecie Wyborczej” oraz antologiach, m.in.: Połów. Poetyckie debiuty 2010 (Biuro Literackie, Wrocław 2010). W 2009 roku ukazał się jego arkusz poetycki Wieża myśliwych (Biuro Literackie, Wrocław 2009). Wydał tom wierszy Wierzyniec (Strzeliński Ośrodek Kultury, Strzelin 2012). Mieszka w Zabrzu. 




http://katofonia.pl/#/home
 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 20 czerwca 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca