Literatura

Spotkanie z Grahamem Mastertonem

 

31 sierpnia nakładem Wydawnictwa Albatros ukażzała się premierowa powieść Grahama Mastertona pt. „Upadłe anioły". W księgarniach pojawi się także wznowienie sequela powieści, która przyniosła autorowi światową sławę – „Zemsta Manitou". Premierom towarzyszyć będzie wizyta bestsellerowego pisarza – 6 września w Warszawie i 8 oraz 9 września na Grojkonie w Bielsku-Białej.

 

Graham Masterton rozpoczynał swoją karierę na początku lat 70, natomiast światową sławę zyskał w 1975, dzięki swojemu pisarskiemu debiutowi w dziedzinie horroru, powieści „Manitou". Do roku 2012 Masterton napisał ponad 100 książek w kilku gatunkach, wydawanych w wielu krajach świata.


Już we wrześniu, na zaproszenie Wydawnictwa Albatrosautor odwiedzi Warszawę, aby spotkać się z fanami i wziąć udział w sesji podpisywania książek. 6 września będzie można go spotkać w księgarni Traffic Club S.A., przy ulicy Brackiej 25 w Warszawie w sali na parterze, od godziny 17:00. Spotkanie poprowadzi Piotr Pocztarek, redaktor oficjalnej polskiej strony pisarza i współautor zabarwionej biograficznie książki „MASTERTON: Twarzą w twarz z pisarzem", która ukazała się nakładem Wydawnictwa Albatros w listopadzie 2011 roku.


Masterton będzie także gościem VIP na Festiwalu Grojkon w Bielsku-Białej. Będzie go można tam zobaczyć w sobotę, 8 września, o godzinie 13:00 na dłuższym spotkaniu i w niedzielę, 9 września, o godzinie 10:00 na spotkaniu nieco krótszym. Podpisywanie książek będzie możliwe tylko w sobotę, autorowi będzie można również zadawać pytania. Spotkania poprowadzi Piotr Cholewa, tłumacz, autor między innymi przekładu kultowej już książki „Manitou".


przysłano: 2 września 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca