Literatura

Połów 2012 – do 31 października

Fundacja Europejskich Spotkań Pisarzy zaprasza poetów przed debiutem książkowym do udziału w kolejnej edycji „Połowu”. Podobnie jak w ubiegłych latach, chcemy wesprzeć i zaprezentować Waszą twórczość, publikując almanach: Połów. Poetyckie debiuty 2012.

W tym roku spośród nadesłanych zestawów redaktorzy Marta Podgórnik, Joanna Mueller i Roman Honet wybiorą te, których autorów zaproszą do udziału w warsztatach (odbędą się we Wrocławiu, w dniach 14-16 grudnia).

 

Następnie, z grona uczestników warsztatów wskażą tych z autorów, z którymi chcieliby pracować nad debiutanckimi arkuszami. Wiersze laureatów „Połowu 2012” trafią do książki, której prezentacja odbędzie się podczas 18. edycji festiwalu Port Literacki.

Prosimy o przygotowanie opatrzonego tytułem zestawu trzynastu wierszy i wysłanie go do redakcji za pośrednictwem aplikacji na stronie portliteracki.pl. Na zgłoszenia czekamy do 31 października 2012.

 

Każdy z poetów może przesłać tylko jeden zestaw. Niekompletne lub niespełniające kryteriów zestawy nie będą brane pod uwagę. Z autorami zaproszonymi do udziału w warsztatach będziemy kontaktować się listownie - wiadomości wyślemy na adres podany w formularzu.



DAJ SIĘ ZŁOWIĆ!


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 8 pazdziernika 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca