Literatura

Makaron w sakwach

Polecieć na drugi koniec świata, aby męczyć się długą jazdą na rowerze i żywić się kolejnymi porcjami makaronu z makaronem? Pedałować wiele dni przez zaśnieżone góry Alaski, czujnie rozglądając się za głodnymi niedźwiedziami? I w dodatku robić to za własne pieniądze, a co gorsza, dla przyjemności? Dla większości z nas to czyste szaleństwo, ale na szczęście nie dla Piotra Strzeżysza!

 

Nakładem wydawnictwa Bezdroża ukazała się właśnie książka Piotra Strzeżysza pt. Makaron w sakwach, czyli rowerem przez Andy i Kordyliery.  To po Campie w sakwach, kolejna książka podróżnika, rowerowego włóczykija, który od lat realizuje marzenie zwiedzania świata na rowerze, łącząc pasję podróżowania z pisaniem i fotografią. Przejechał już ponad trzydzieści krajów, na czterech kontynentach.  Za swoje dokonania został dwukrotnie wyróżniony prestiżową nagrodą Kolosy.

 

Książka opowiada o przygodach autora podczas rowerowych wypraw w Andy i Kordyliery. Piotr emanuje otwartością na wszelkie przygody i chęcią poznawania nowych ludzi, więc opowieściom: co przeżył, kogo spotkał na swojej drodze i dlaczego w życiu rowerzysty tak ważny jest tytułowy makaron, nie ma końca!

 

Premiera książki, której towarzyszyć będzie prelekcja i pokaz slajdów Piotra Strzeżysza odbędzie się w niedzielę 28 października 2012 o godz. 15.00 na Festiwalu Travenalia w Krakowie.

 

http://bezdroza.pl/ksiazki/bemaak.htm

 

Kontakt dla mediów i egzemplarze recenzenckie:  Agnieszka Majka, agnieszka.majka@bezdroza.pl, tel. 607 311 406

 

 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 26 pazdziernika 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca