Literatura

Fantastyczny Ziemkiewicz

 

Pamiętacie Klub Tfurcuf? Rafał A. Ziemkiewicz zaprasza na swój benefis. To będzie prawdziwe święto fantastyki, okazja do spotkania z osobami, bez których polska fantastyka by nie istniała. Już 15 grudnia w warszawskich Hybrydach. Wstęp wolny.

 

 

Wolność słowa i szybka wymiana informacji są dziś na porządku dziennym. Trzydzieści lat temu było zupełnie inaczej. Potrzebny był pomysł na ucieczkę od szarej rzeczywistości karmionej „hot dogami z pieczarkami”, „dżemem pomarańczowym z dyni z etykietą zastępczą” i „wyrobami czekoladopodobnymi”.

 

Trzydzieści lat temu rodziła się polska literatura fantastyczna, a Rafał A. Ziemkiewicz był jednym z jej prekursorów.

 

Znany dziś publicysta, z okazji 30-lecia pracy twórczej, zabierze Was w podróż do tamtych lat. Będzie okazja do spotkania z osobami, bez których polska fantastyka by nie istniała. Prawdziwe święto fantastyki.

 

Poza tym muzyka z lat osiemdziesiątych, piosenki Jacka Karczmarskiego, anegdoty, filmy i zaskakujące materiały archiwalne z Klubu Tfurcuf.

 

Fantastyka, publicystyka i kabaret w jednym miejscu na jedynej takiej imprezie.

 

Wstęp wolny

 

15 grudnia, godz. 18.00

Klub Hybrydy

ul. Złota 7/9

Warszawa

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 12 grudnia 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca