Literatura

Nagroda magazynu literackiego Książki dla Wydawnictwa SQN

 

 

30 stycznia 2013r. w Warszawie odbyła się Gala Nagród „Magazynu Literackiego Książki”, podczas której dokonano uroczystego podsumowania minionego roku wydawniczego. Impreza na stałe wpisała się w kalendarz najważniejszych wydarzeń księgarskich, a w tym roku była to już jej 11. odsłona.

 

Mamy nieskrywaną przyjemność zakomunikować, że Wydawnictwo SQN otrzymało w bieżącej edycji gali nagrodę za Wydarzenie Roku 2012 oraz wyróżnienie za Książkę Sierpnia – tym tytułem została uhonorowana biografia „Amy, moja córka” autorstwa Mitcha Winehouse’a.

 

"Magazyn Literacki Książki" co roku przyznaje nagrodę Wydarzenie Roku, którym honorowane są najciekawsze inicjatywy na polskim rynku książki. W 2012 roku wyróżnienie to przypadło Wydawnictwu SQN za błyskotliwy debiut biznesowy na polskim rynku wydawniczym.

 

Piotr Dobrołęcki, redaktor naczelny "Magazynu Literackiego Książki” tłumaczy, że w Polsce każdego roku ukazuje się ok. 30 tys. książek. Co miesiąc zespół redakcyjny wybiera cztery książki, które zasługują na szczególną uwagę czytelników. Przez cały rok powstaje lista 48 tytułów. Wśród tych pozycji znalazła się „Amy, moja córka”, która latem ukazała się nakładem Wydawnictwa SQN.

 

Przemysław Romański, prezes Wydawnictwa SQN odbierając nagrodę powiedział: Bardzo dziękujemy Kapitule i Organizatorom za możliwość znalezienia się w tak znakomitym gronie; jest to dla nas wyróżnienie szczególne, bo przyznawane przez ludzi książki, dobrze znających skomplikowaną sytuację naszej branży. Nasza obecność tutaj dowodzi, że nadal istnieje miejsce na ciekawe inicjatywy.

W każdym miejscu i przy każdej okazji największe podziękowania należą się naszym czytelnikom, którzy wspierają nas w sposób naturalny za każdym razem, gdy wybierają naszą książkę. Jesteśmy przekonani, że bez nich nie byłoby nas tutaj.

Jeśli jest coś wartego zapamiętania z naszej krótkiej historii, to to, że nie tylko przy wydawaniu książek, ale po prostu w życiu, niezwykłe znaczenie mają: pasja, zaangażowanie, radość z tego, co robimy, zadowolenie i duma z ludzi, z którymi pracujemy każdego dnia. Koniec końców ta radość jest przenoszona na książki i na czytelników. Jeśli te wartości będą realizowane przez nas wszystkich, to jestem przekonany, że branżę wydawniczą czeka dobra przyszłość, czego sobie i Państwu życzę.

 

Magazyn Literacki Książki jest miesięcznikiem poświęconym zagadnieniom rynku wydawniczo-księgarskiego, adresowanym do wydawców, księgarzy, bibliotekarzy oraz szerokiego grona osób zainteresowanych książką. To również cenny przewodnik po nowościach wydawniczych. Dla księgarzy i bibliotekarzy „Magazyn Literacki Książki” stanowi ważny informator o bieżącej ofercie tytułowej, dla wydawców - źródło informacji o działaniach konkurencji.

 

Wydawnictwo SQN powstało w połowie 2010 roku. Ideą, która przyświecała założycielom jest publikowanie książek “z pasją”. Dla jednych pasją jest piłka nożna, dla innych film, trzeci interesuje się sztuką współczesną a jeszcze kolejny po prostu literaturą. Jednak każdy z nich ma możliwość dzielić się swoją pasją właśnie poprzez książkę.

 

W oparciu o te założenia działa Sine Qua Non. Wśród pozycji, które ukazały się nakładem wydawnictwa można znaleźć książki o piłce nożnej, sztuce współczesnej, serialowe oraz inne, które są realizacją pasji.

 

Strona www: www.wsqn.pl

 

Kontakt dla prasy:

Łukasz Kuśnierz

Tel: 509 600 505

lk@wsqn.pl


przysłano: 31 stycznia 2013 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca