Literatura

Nowa moda polska - spotkanie autorskie

Zapraszamy na najbliższe dyskusje wokół książki Nowa moda polska i spotkania z Autorem:
 

25 marca, Warszawa, Muzeum Sztuki Nowoczesnej
10 kwietnia, Poznań, księgarnia Bookarest
25 maja, Kraków, MOCAK

 

Nowa moda polska to pierwsze kompendium na temat współczesnej polskiej mody. Autor kreśli szeroką panoramę zjawiska, analizując jego najważniejsze wymiary. Tom uzupełniają rozmowy z najciekawszymi osobowościami polskiej mody (m. in. Arkadius, Janusz Noniewicz, Magdalena Komar, Tomasz Donocik, Joanna Klimas, Karolina Sulej) oraz sylwetki najważniejszych projektantów (Ania Kuczyńska, Paulina Plizga, Maldoror, Polygon, Anna Poniewierska, Justyna Chrabelska, U i in.).

 

MARCIN RÓŻYC (ur. 1982) - dziennikarz mody, kurator projektów artystyczno-modowych. Autor licznych artykułów o modzie, publikował m. in. w Elle, K MAG, Wysokich Obcasach, Przekroju i na portalu NaTemat.pl. W latach 2007-2012 szef działu mody magazynu Exklusiv. Razem z Hanną Rydlewską i Barbarą Metelską stworzył magazyn AFF. Prowadzi również warsztaty Fashion Writing podczas festiwalu Art & Fashion w Poznaniu. Kurator projektu Krzyk mody stworzonego w ramach festiwalu Warszawa w budowie (2012).

 

dane książki:
336 stron
106 ilustracji kolor, 7 ilustracji cz-b
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego


przysłano: 21 marca 2013 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca