Literatura

Autobiografia Dennisa Rodmana

.

 

 

Dennis Rodman.

Powinienem być już martwy

Dennis Rodman, Jack Isenhour

 

 

17 kwietnia 2013 roku nakładem Wydawnictwa SQN do księgarń trafi autobiografia Dennisa Rodmana, pt.: Powinienem być już martwy. Książka jest wspólnym dziełem Rodmana i dziennikarza sportowego Jacka Isenhoura.

 

Dennis Rodman powrócił na pierwsze strony gazet dzięki skandalom - pokazał się na premierze swojej autobiografii w sukni ślubnej i makijażu, oraz chwalił się znajomością z północnokoreańskim przywódcą. Bez wątpienia może być uznany za celebrytę, ale nie można zapomnieć, że jest również jednym z najbardziej utytułowanych koszykarzy NBA.

 

Dennis był zdecydowanie tym typem człowieka, którego w walce chciało się mieć po swojej stronie

– Michael Jordan

 

 

Dennis Rodman. Powinienem już być martwy

Denis Rodman: I Should Be Dead by Now

 

Autor:  Dennis Rodman, Jack Isenhour

Tłumaczenie:  Michał Rutkowski

Język oryginału: angielski

Wydawnictwo: SQN

Liczba stron: 352

Data wydania: 17 kwietnia 2013

 

 

 

 

 

Powinienem być już martwy to szczera, czasem skandalizująca, kronika Rodmana, która trzyma czytelnika w napięciu niczym dobry thriller. To także historia człowieka, którego życie pełne było niespodziewanych zwrotów akcji.

 

Rodman zwierza się ze swoich myśli samobójczych, opowiada o wewnętrznej przemianie na parkingu pod halą Detroit Pistons, o szaleństwach w San Antonio Spurs, najlepszych latach kariery w Chicago Bulls, nieudanych epizodach w Los Angeles Lakers i Dallas Mavericks, i o marzeniach o powrocie do NBA. Książka opisuje także toksyczne relacje z matką i siostrami, romans z Madonną, nieudane małżeństwo z Carmen Elektrą i trudny związek z Michelle Rodman.

 

Jasne, był impulsywny i niemądry. Tak, nie cierpiał treningów i pracy zgodnie z harmonogramem. Kiedy jednak rozpoczynała się gra, nikt nie rywalizował z większą zaciętością. Ostatecznie Rodman zakończył karierę z pięcioma mistrzowskimi pierścieniami.

  • Charley Rosen, FoxSports.com

 

Informacja o autorze:

Dennis Rodman siedem razy zdobył tytuł najlepiej zbierającego zawodnika i został włączony do Koszykarskiej Galerii Sławy im. Naismitha. W swojej czternastoletniej karierze wywalczył pięć mistrzowskich pierścieni NBA (w roku 1989 i 1990 z Detroit Pistons, a w latach 1996–1998 z Chicago Bulls). Dwukrotnie został wybrany Obrońcą Roku (1990, 1991). Rozegrał ponad 900 spotkań w lidze NBA ze średnią liczbą punktów na mecz wynoszącą 7, a zbiórek 13.

 

JACK ISENHOUR ukończył West Point i został odznaczony jako weteran wojny w Wietnamie. Jako student Akademii Wojskowej grał w pierwszym składzie drużyny Boba Knighta. Doświadczenie to opisał w swej pierwszej książce. Po opuszczeniu armii zdobył tytuł magistra komunikacji społecznej na Uniwersytecie Tennessee, a później rozpoczął karierę dziennikarza telewizyjnego.

 

Wydawca w Polsce:

Sine Qua Non – Wydawnictwo SQN powstało w połowie 2010 roku. Ideą, która przyświecała założycielom jest publikowanie książek “z pasją”. Dla jednych pasją jest piłka nożna, dla innych film, trzeci interesuje się sztuką współczesną a jeszcze kolejny po prostu literaturą. Jednak każdy z nich ma możliwość dzielić się swoją pasją właśnie poprzez książkę.

 

W oparciu o te założenia działa Sine Qua Non. Wśród pozycji, które ukazały się nakładem wydawnictwa można znaleźć książki o piłce nożnej, sztuce współczesnej, serialowe oraz inne, które są realizacją pasji.

 

Strona www: www.wsqn.pl

 

Kontakt dla prasy:

Łukasz Kuśnierz

Tel: 509 600 505

lk@wsqn.pl

 

Patroni medialni:

 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 4 kwietnia 2013 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca