Literatura

Aktywnie latem! Biegiem marsz!

Z myślą o wszystkich, którzy chcą spędzić lato aktywnie, wydawnictwo Helion przygotowało kilka propozycji. Wśród nich znalazły się m.in. nowości o tematyce biegowej autorstwa Jeffa Gallowaya -  Trening mentalny biegacza i Półmaraton. Zdrowy trening i doskonałe wyniki metodą Gallowaya. To już kolejne publikacje tego autora przetłumaczone na język polski, wcześniejsze m.in Bieganie metodą Gallowaya cieszą się wśród czytelników na całym świecie ogromną popularnością. Autor ukończył ponad 100 maratonów, a jego nowatorskie pomysły i metoda marszobiegu oraz specjalny plan treningowy sprawiają, że możliwości startu i dobiegnięcia do mety w półmaratonie, a także maratonie stają otworem przed niemal każdym. Książki podpowiadają jak samodzielnie wyćwiczyć swoją motywację i umocnić determinację w dążeniu do celu, by biegać coraz dalej i coraz szybciej. Pomagają stworzyć własny plan treningowy, dostosowany do kondycji biegacza i przetestować metody kontrolowania własnej sprawności i poziomu zmęczenia.

 

Kolejną publikacją wydawnictwa Helion, dla osób chcących zachować dobrą kondycję fizyczną jest publikacja pt. Nordic walking. I o to chodzi! To podręcznik coraz bardziej popularnego w Polsce sportu. Opatrzony zestawem zdjęć ułatwiających naukę, prezentujący właściwą technikę chodzenia z kijkami. Pomaga zaplanować treningi, bez względu na to, czy dopiero rozpoczyna się przygodę z tą dyscypliną, czy jest się już doświadczonym chodziarzem z ambicjami maratończyka. Autor książki Dr Klaus Schwanbeck jest współtwórcą niemieckiego systemu profilaktyki zdrowotnej oraz członkiem Niemieckiego Komitetu Olimpijskiego. Po zakończeniu kariery trenera lekkiej atletyki przez dwadzieścia lat pracował przy kształceniu instruktorów wielu dyscyplin sportowych, terapeutów i lekarzy. Jest wieloletnim fanem i promotorem nordic walkingu.

 

Linki do książek:

http://bezdroza.pl/ksiazki/tremeb.htm

http://bezdroza.pl/ksiazki/polmar.htm

http://bezdroza.pl/ksiazki/nordic.htm

 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 17 maja 2013 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca