Literatura

Teorie Spisków

Teorie Spisków

 

Najpierw był konkurs. Potem odzew - niemal setka prac, spośród których jury wyłoniło 13 zwycięzców. W efekcie powstają “Teorie Spisków”, pierwsza antologia wydana w ramach Wydawnictwa Craiis. Większość opowiadań w zbiorze to dzieła debiutów.

Publikacja jest planowana na koniec września 2013.

 

Nic nie jest takie, jakim się wydaje.

 

Myślisz, że Big Brother to tylko taki tam program telewizyjny? Albo że Lotto jest jedynie sprawną machiną nabijania kasy? Skoro już przy tym jesteśmy, to jak dobrze znasz tajemnice angielskich Tudorów? I przede wszystkim - co naprawdę, ale tak naprawdę, stało się z Kennedym?

 

“Teorie Spisków” zabierają czytelnika na niezapomnianą przejażdżkę po mrocznych tajemnicach ludzkości. Trzynastu początkujących autorów przedstawia swoje wizje świata - świata, w którym rzeczy pozornie ze sobą niezwiązane okazują się częścią większego planu, a połączenia między nimi są równie dziwne, co przerażające.

 

Wydawnictwo Craiis

wydawnictwo@craiis.org.pl

https://www.facebook.com/TeorieSpisku

https://www.facebook.com/WydawnictwoCraiis  


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 12 września 2013 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca