Literatura

Kraków: Poezje i herezje XVII

Poezje i herezje to cykl spotkań literacko-muzycznych, odbywający się w barze Zielony Kontrabas na krakowskim Kazimierzu. Każde spotkanie podzielone jest na dwie części - poetycką i muzyczną, bądź aktorską.

Poezje i herezje to cykliczne spotkania artystyczne, odbywające się w Zielonym Kontrabasie na krakowskim Kazimierzu. Podczas nich swoje dokonania prezentują zaproszeni poeci, a także muzycy i aktorzy. 

Cykl ma za zadanie zgromadzić pokolenia, by jedni od drugich mogli się uczyć – młodzi od starszych doświadczenia, a starsi od młodszych świeżości. Każda edycja podzielona jest na dwie części – literacką i muzyczną, bądź aktorską. 

Spotkania odbywają się średnio co trzy tygodnie, stając się, do tej pory, areną dla ponad sześćdziesięciu szeroko-pojętych artystów.

Poezje:

Jacek Sojan
Michał Krzywak
Piotr Rudnicki
Anna Blaschke
Kajetan Herdyński
Piotr Mierzwa
Ada Jarosz
Lea Pradziński
Ewelina Blicharz
Andrzej Sawinkow

Monika Izabella Dębowska
Maksymilian Czarnecki
Beata Korybko
Agnieszka Wiktorowska-Chmielewska
Katarzyna Krzywak 
Wojciech Michalec 
 
Szymon Słomczyński
Michał Świątek 
Piotr Smolak 
Ewa Perzyńska 
Arkadiusz R. Skowron 
Klaudia Mirek 
Adriana Jarosz 
Nej Tryba 
Mariusz Syn-Marnotrawny 

oraz Sławomir Rybka, który za swój utwór zasiadł na ławie oskarżonych.
 
 

Herezje:

Iga Rudnicka - muzyką zajmuje się od zawsze, biorąc udział w rozmaitych konkursach i spektaklach. Obecnie jest w klasie maturalnej i przygotowuje się do egzaminów w szkole teatralnej, żeby w przyszłości zostać śpiewającą aktorką. Dopracowuje własny recital, zajmuje się głównie muzyką jazzową.

___________________________________________

Prowadzenie: Michał Krzywak, Michał Killiński
 
Wstęp oczywiście darmowy.
10 listopada 2013, 19:00 Zielony Kontrabas, ul. Miodowa 14, Kraków

Zdjęcia



Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 29 pazdziernika 2013 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca