Literatura

"Polska Ogórkowa" Michała Ogórka już 2 kwietnia

Oddajemy Państwu do rąk pierwszy podręcznik dla wszystkich klas, bez ograniczeń wiekowych. 
 

System edukacji jest tak urządzony, aby do szkoły musieli chodzić tylko młodzi. Coraz częściej zadajemy sobie pytanie: dlaczego to młodzi mają uczyć się od starszych, jak było,
a nie raczej starsi od młodych, jak jest? Odwróceniu tej fatalnej tendencji służyć ma niniejszy podręcznik, skierowany wyłącznie do osób, które już wiele się nauczyły, ale niekoniecznie tego, co im się w życiu przydaje.    

Polska dla mnie jest dzieckiem, którym trzeba się ciągle opiekować, a ono sika i beka. Nie pozwala zasnąć, nie daje nawet pomyśleć o niczym innym. Ale kiedy przychodzi co do czego, to okazuje się, że nic innego nie mamy - Michał Ogórek.      

 

Michał Ogórek, mistrz dowcipu, elokwencji i ironii, autor prześmiesznych felietonów w „Gazecie Wyborczej”, zaprasza na lekcje: polskiego, historii, higieny, religii, seksu oraz podstaw przedsiębiorczości. Dowiecie się z nich, jak smakuje lizing przez szybkę? Dlaczego płeć jest słaba? Jak zlikwidowano seks? Jak żyć samym powietrzem?

 

Nauczycielem wspomagającym jest rysownik Jacek Gawłowski.

 

Zatwierdzam do użytku pozaszkolnego. Podręcznik wieloletni.

Joanna Kluzik-Rostkowska

 

 

 

 

Tytuł: „Polska Ogórkowa”                          

Autor: Michał Ogórek

Cena detaliczna: 34,99 zł

Wydawca: Agora S.A.

Data wydania: 02.04.2014 r.


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 21 marca 2014 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca