Literatura

Kraków: Poezje i herezje dwadzieścia trzy

Zapraszamy na dwudzieste trzecie spotkanie z cyklu Poezje i herezje. Po raz kolejny, w barze Zielony Kontrabas, będziemy gościć literatów - zarówno tych "na wydaniu", jak i przed debiutem książkowym. Po części literackiej odbędzie się występ muzyczny - tym razem odwiedzi nas grupa Unitra Prodiż.

Literatura (od 19:00)

Beata Patrycja Klary
Agnieszka Baran
Piotr Rudnicki 
Paweł Czachura 
Michał Krzywak 
Maciej Talik 
Ewelina Blicharz 
Marta Półtorak 
Karolina Godlewska 
Bartosz Spytkowski 
Szymon Słomczyński 
Monika Łokaj 
Dawid Podgórski 
Dawid Kwaśny 
Michał Sokołowski 
Monika Niżygorocka 
Piotr Ziraldo 
Nej Tryba 
Jacek Sojan 
Joanna Łaksa 
Michał Świątek 
Pamela Dudzik 
Piotr Mierzwa 

oraz Kooperatywa wytwórstwa transfuturystycznego:
Cyryl Miro 
Igor z Nasa 
Miriusz 
Mundek Ateneubaum 

Muzyka (od 21:00):

Unitra Prodiż - zainspirowany starym radiem Unitra Diora Lutnia, na którym Ludwik Zamenhof nagrał mini płytkę pt. Unitra i która została wzbogacona o wokale i teksty tm0026 i Wuja. Dodajmy jeszcze, że zarówno Ludwik Zamenhof jak i tm0026 mają doświadczenie sceniczne, pochodzą z folkowego zespołu Południca i Bumtralala, a swego czasu grali metal w grupie Crowmoth.

Początkowe plany zespołu, nie mającego jeszcze wtedy nazwy, zakładały kierunek hip hopowy albo przynajmniej jego parafrazę, wyszło jednak trochę inaczej. Kompozycje okazały się na tyle interesujące, iż muzycy- eksperymentatorzy postanowili założyć zespół o nazwie UnitraProdiż. Do muzyki dołożyli wizualizacje robione przez Dragosza i tak pierwszy etap prosukcji tego niecodziennego składu została zakończona. Obecnie UnitraProdiż zdecydowanie odchodzi od klasycznego hip hopu na rzecz rozmaitych pomysłów brzmieniowych- brudów, szmerów i muzyki. Grupa ostatnio wydała epke pt. Kompozyty Tekstylne.

http://soundcloud.com/unitrapro 

----------------------

Prowadzenie: Maksymilian Czarnecki 

Wstęp darmowy (oczywiście)


Strona projektu: https://www.facebook.com/poezjeherezje

Strona wydarzenia na FB: https://www.facebook.com/events/279690368872994/?fref=ts

 

11/05/2014, godz. 19:00
Zielony Kontrabas, ul. Miodowa 14, Kraków.

11 maja 2014, 19:00 Zielony Kontrabas, ul. Miodowa 14. Kraków.

Zdjęcia



Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 8 maja 2014 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca