Literatura

Spotkanie autorskie z Małgorzatą Flis

 

W czwartek 22 maja o godz. 11:00 Miejska Biblioteka Publiczna zaprasza do Oddziału dla Dzieci i Młodzieży przy ul. Parkowej 1A w Sosnowcu na spotkanie autorskie w ramach Salonu Literackiego X Sosnowieckich Dni Literatury. Naszym gościem będzie ilustratorka książek dla dzieci, grafik-projektant – Małgorzata Flis.

 

Małgorzata Flis - studiowała na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Dyplom w Pracowni Książki uzyskała w 1985 roku. Uprawia malarstwo, pastele, grafikę projektową, tworzy ilustracje książkowe. Stypendystka National Forum Fondation w Waszyngtonie. Znakomita akwarelistka. Jako grafik-projektant pracuje dla wielu wydawnictw i agencji reklamowych. Projektuje serie wydawnicze, okładki płytowe, kalendarze, plakaty i wizualizację firm. Potrafi jednym zdecydowanym pociągnięciem pędzla namalować sylwetkę zwierzęcia i syntetycznie zapisać jego kształt i ruch. Podczas godzinnych warsztatów ilustratorka wprowadza dzieci krótkim wykładem, dostosowanym do wieku odbiorców, w świat ilustracji książkowych, urozmaicając wykład tworzonymi na oczach widzów rysunkami i zagadkami z historii ilustracji.

Autorka ilustracji do m.in.:

Gwizdek nie chce spać – B. Gawryluk /2008/
Gwizdek i śniegowa kula – B. Gawryluk /2008/
Zuzanka z pistacjowego domu– B. Gawryluk /2009/
Wiosenna wyprawa Gwizdka – B .Gawryluk /2009/
Gwizdek i lato na łące – B. Gawryluk /2009/
Jak tańczono przed wiekami, czyli taniec z figurami – I. Klebańska/2010/
Operowe straaachy – I.Klebańska /2012/
Rymowane dranie, czyli wiersze trudne niesłychanie – A.Frączek /2013/

 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 20 maja 2014 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca