Literatura

Spotkanie autorskie z Ignacym Karpowiczem

 

We wtorek 3 czerwca o godz. 18:00 Miejska Biblioteka Publiczna zaprasza do Auli Biblioteki Głównej przy ul. Kościelnej 11 w Sosnowcu na spotkanie autorskie w ramach Salonu Literackiego X Sosnowieckich Dni Literatury. Naszym gościem będzie prozaik, tłumacz, podróżnik, laureat Paszportu Polityki, nominowany do Literackiej Nagrody Nike – Ignacy Karpowicz. Spotkanie poprowadzi Juliusz Kurkiewicz.

 

Ignacy Karpowicz (ur. 1976) jest absolwentem Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych w Warszawie. Debiutował powieścią Niehalo (nominowana do Paszportów Polityki). Książki Gesty oraz Balladyny i romanse były nominowane do literackiej Nagrody Nike. Za Balladyny i romanse otrzymał w 2010 roku Paszport Polityki. Wiele lat spędził w Ameryce Południowej. Był stypendystą „Homines Urbani 2007” - otwartego stypendium międzynarodowego dla młodych pisarzy, tłumaczy i krytyków literackich organizowanego przez Stowarzyszenie Willa Decjusza i Instytut Książki w Krakowie. Otrzymał także stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tłumacz z angielskiego, hiszpańskiego i amharskiego. (źródło: www.wrotapodlasia.pl)

 

Autor m.in.:

Niehalo /2006/
Cud /2007/
Nowy kwiat cesarza /2007/
Gesty /2008/
Balladyny i romanse /2010/
Ości /2013/
Sońka /2014/

 

 

 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 29 maja 2014 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca