Literatura

Konkurs na najlepszy przekład opowiadania 2014

Aż spośród sześciu opowiadań w różnych językach mogą wybierać uczestnicy tegorocznego otwartego konkursu na najlepszy przekład opowiadania 2014. Wśród wyznaczonych przez organizatora tekstów znalazły się opowiadania autorów piszących po angielsku, niemiecku, hiszpańsku, islandzku, norwesku i koreańsku.

 

Aby otrzymać opowiadania w językach oryginalnych, należy wysłać zgłoszenie (imię i nazwisko tłumacza, oryginalny język przekładu) na adres konkurs@opowiadanie.org. Termin przesyłania gotowych tłumaczeń upływa 31 lipca.

 

Pula nagród w konkursie wynosi 3000 zł, w tym I nagroda to 1500 zł, II nagroda – 1000 zł a zdobywca III miejsca otrzyma 500 zł. Szczegółowy regulamin znajduje się na stronie: www.opowiadanie.org. 

 

Do udziału w konkursie zaprasza Towarzystwo Aktywnej Komunikacji, organizator jubileuszowego, 10. Międzynarodowego Festiwalu Opowiadania, który odbędzie się w dniach 1–5 października 2014 roku we Wrocławiu. Tam też poznamy nazwiska laureatów.

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 10 lipca 2014 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca