Literatura

Znamy powieści nominowane do Nagrody Wielkiego Kalibru 2015!

Kapituła Nagrody Wielkiego Kalibru w składzie: Janina Paradowska, Marcin Baran, Witold Bereś, Piotr Bratkowski, Marcin Maruta, prof. Zbigniew Mikołejko, Marcin Sendecki i Grzegorz Sowula ogłasza nominacje do dwunastej edycji Nagrody Wielkiego Kalibru.

 

Oto one:

 

Katarzyna Bonda, Pochłaniacz (Wydawnictwo Muza),

Wojciech Chmielarz, Przejęcie (Wydawnictwo Czarne),

Mariusz Czubaj, Martwe popołudnie (Wydawnictwo Albatros)

Ryszard Ćwirlej, Błyskawiczna wypłata (Wydawnictwo Zysk i Sk-a),

Zygmunt Miłoszewski, Gniew (Wydawnictwo W.A.B.),

Małgorzata Sobieszczańska, Z Ostatniej chwili (Wydawnictwo Oficynka),

Marcin Wroński, Kwestja krwi (Wydawnictwo W.A.B.).

 

Nagroda w wysokości 25 000 złotych ufundowana przez Prezydenta Miasta Wrocławia Pana Rafała Dutkiewicza zostanie wręczona w czasie Gali przyznania Nagrody Wielkiego Kalibru 30 maja 2015 roku w trakcie Międzynarodowego Festiwalu Kryminału Wrocław 2015. Dzień wcześniej - w piątek, 29 maja - jurorzy spotkają się publicznie z nominowanymi, aby przed podjęciem ostatecznej decyzji osobiście ich przepytać.

 

Dotychczasowymi laureatami Nagrody Wielkiego Kalibru byli: Marek Krajewski, Paweł Jaszczuk, Marek Harny, Marcin Świetlicki, Zygmunt Miłoszewski (dwukrotnie), Mariusz Czubaj, Joanna Jodełka, Gaja Grzegorzewska, Marta Guzowska i Marcin Wroński.

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 29 kwietnia 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca