Literatura

Książka z okazji Europejskiego Dnia Ptaków

W 2015 roku Europejski Dzień Ptaków wypada 2 października z tej okazji polecamy książkę „Ptaki. Prawdziwi mistrzowie ziemi”.

 

Ptaki z całą pewnością są stałym elementem naszej codzienności, choć może czasem nie przywiązujemy do tego uwagi. Pierzaści przyjaciele, a w zasadzie ich skrzydła inspirują od zawsze.

 

2 października 2015 obchodzimy Europejski Dzień ptaków, z tej okazji warto przypomnieć sobie o zbliżającym się okresie dokarmiania oraz oddać się lekturze. Książka „Ptaki. Prawdziwi mistrzowie ziemi” pozwoli nam na moment wzbić się ponad codzienność.

 

„Ptaki. Prawdziwi mistrzowie ziemi”- zawarta w tej książce prawda daje obraz ptaków Ziemi poprzez inne spojrzenie na te cudowne istoty naszej planety. Przyjmijcie dar tej książki jako pomoc w otwarciu nowego świata poprzez otwarcie swojego serca, w czym wielką pomocą są ptaki jako nierozdzielna część Gai i miłości jej serca. Otwarcie drzwi do Nowego Świata nastąpiło. To, czy zechcesz wejść do niego ty - zadecyduj w dowolnym momencie swojej nauki.

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 1 pazdziernika 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca