Literatura

Spotkanie z Grzegorzem Kasdepke autorem „45 puknięć w głowę"

Zapraszamy na spotkanie z Grzegorzem Kasdepke nie tylko dla dorosłych. Przewidziane są również atrakcje dla najmłodszych!

W sobotę 10 października o godz. 11.00 w PROMie Kultury Saska Kępa odbędzie się spotkanie z jednym z najpoczytniejszych autorów książek dla dzieci Grzegorzem Kasdepke

oraz grafikiem i ilustratorem Tomkiem Kozłowskim.

 

Okazją do spotkania będzie premiera książki „45 puknięć w głowę".
 

„45 puknięć w głowę” to nietypowa, zaskakująca, pomysłowa, zabawna i wciągająca książka.
Autor tłumaczy znaczenie 45 trudnych pojęć, wykorzystując do tego 45 gatunków literackich, sięgając również po tak zwaną prozę użytkową. Nikt wcześniej niczego podobnego nie napisał i najpewniej już nie napisze – w każdym razie nie tak dobrze. Na tego typu oryginalność stać wyłącznie Grzegorza Kasdepke!

 

Rozmowę o książce poprowadzi Magdalena Walusiak.
Grzegorz Kasdepke przeczyta fragmenty książki i wytłumaczy wiele trudnych pojęć, a Tomek Kozłowski nauczy dzieci rysować .
 

10.10.2015 (sobota)

11:00 Spotkanie z Grzegorzem Kasdepke autorem książki „45 puknięć w głowę”

Prowadzenie: Magdalena Walusiak Artystyczne rysowanki dla dzieci z Tomkiem Kozłowskim

Wydarzenie we współpracy z Wydawnictwem Agora

/wstęp wolny/

 

Aktualne informacje: https://www.facebook.com/events/1710116189207284/

 


przysłano: 8 pazdziernika 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca