Literatura

Lydia Lunch – warsztaty literacko-muzyczne From the Page to the Stage

Zapraszamy na niesamowite warsztaty literacko-muzyczne!

Dom Oświatowy Biblioteki Śląskiej, Katowice
23.11.2015 r.
godz. 17.00

WSTĘP WOLNY
Liczba miejsc ograniczona. Chętnych do udziału w warsztatach prosimy o kontakt na adres domoswiatowy@bs.katowice.p

From the Page to the Stage to warsztaty prowadzone przez performerkę, muzyka, pisarkę i prowokatorkę Lydię Lunch. Artystka, która przez lata kariery współpracowała z dziesiątkami innych muzyków, pisarzy i reżyserów filmowych podzieli się swoją wizją oraz ramami procesu kreatywnego i osobistego rozwoju.


Warsztaty podejmą temat inicjacji artystycznej oraz motywacji potrzebnej do wyjścia na scenę. Uczestnicy otrzymają narzędzia, dzięki którym będą mogli odkryć siłę swojego głosu i sceniczną energię. Lydia Lunch omówi różne praktyczne sposoby, by występy na żywo stały się bardziej satysfakcjonujące zarówno dla artysty, jak i dla widza.
Warsztaty prowadzone będą w języku angielskim. Uczestnicy powinni przygotować od jednego do trzech swoich tekstów (poezja, proza, teksty piosenek) przetłumaczonych na język angielski.

 

Więcej informacji:

http://www.arscameralisfestiwal.pl/program.php

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 12 listopada 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca