Literatura

„RESZTA JEST MONOLOGIEM” - promocja książki o Adamie Hanuszkiewiczu

 

„Reszta jest monologiem” to zapis niekonwencjonalnej rozmowy wybitnego inscenizatora polskiego teatru, Adama Hanuszkiewicza z Renatą Dymną – teatrologiem i wieloletnim kierownikiem literackim w jego teatrze oraz Januszem B. Roszkowskim – tłumaczem literatury szwedzkiej, poetą i prozaikiem. Wymiana myśli toczy się wokół zdarzeń teatralnych XX wieku. Nie omija jednak życia społecznego, politycznego i obyczajowego tamtych czasów, których Hanuszkiewicz był świadkiem i wnikliwym obserwatorem.

 

 

Wydarzenie promujące książkę będzie rodzajem artystycznego prezentu dla Hanuszkiewicza
i składać się będzie zarówno z czytanych fragmentów książki, wierszy, jak i piosenek wykonywanych przez aktorów, którzy pracowali z Hanuszkiewiczem oraz innych artystów, którzy swoje występy zadedykują Jego pamięci.

 

 

Wśród zaproszonych są m.in.: Daniel Olbrychski, Wiktor Zborowski, Zbigniew Suszyński, Robert Rozmus, Piotr Gąsowski, Andrzej Niemirski, Maciej Kowalewski, Andrzej Malec, Robert Kudelski, Julian Mere, Andrzej Niemirski, Mateusz Damięcki, Edyta Jungowska, Krystyna Kołodziejczyk-Kiksa, Joanna Kurowska, Hanna Śleszyńska.
Aranżacje muzyczne: Andrzej Żylis, Janusz Tylman, Artur Dutkiewicz.

 

 

4 kwietnia, godz. 19.00, Scena Mała, Teatr Powszechny w Warszawie
współpraca: Wydawnictwo BOSZ 

Obowiązują zaproszenia.


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 1 kwietnia 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca